Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tirdzniecības centra pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Merchant center service quality improvement project |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Inga Eriņa |
Recenzents |
Doktorante Anita Straujuma |
Anotācija |
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, desmit nodaļas un trīs apakšnodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 66 lpp. (bez pielikumiem), tajā iekļauti 34 attēli, 5 tabulas, 4 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 17 avoti latviešu, 6 angļu valodā. Darbam pievienots viens pielikums.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Analizēta un novērtēta tirdzniecības centra darbība, nomas uzņēmumu vērtējums par sniegto pakalpojumu kvalitātes līmeni. Izstrādāti 3 priekšlikumi uzņēmuma pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanai. Priekšlikumi saistīti ar mārketinga pasākuma ieviešanu, mobilās aplikācijas izveidi un sociāli atbildīga labdarības projekta ieviešanu sniegto pakalpojumu pilnveidošanai. Priekšlikumiem ir iespēja pozitīvi ietekmēt uzņēmuma pilnveidošanos un izvirzīto mērķu sasniegšanu.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Presnikova S. (2018) Tirdzniecības centra pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanas projekts Diplomprojekts/ S. Presnikova, I. Eriņa.- Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 72.lpp. |
Atslēgas vārdi |
Pakalpojumi; uzlabojumi; kvalitāte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Service; quality; improvement |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
22.05.2018 14:17:45 |