Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Tirdzniecības centra pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanas projekts
Nosaukums angļu valodā Merchant center service quality improvement project
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Inga Eriņa
Recenzents Doktorante Anita Straujuma
Anotācija Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, desmit nodaļas un trīs apakšnodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 66 lpp. (bez pielikumiem), tajā iekļauti 34 attēli, 5 tabulas, 4 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 17 avoti latviešu, 6 angļu valodā. Darbam pievienots viens pielikums. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Analizēta un novērtēta tirdzniecības centra darbība, nomas uzņēmumu vērtējums par sniegto pakalpojumu kvalitātes līmeni. Izstrādāti 3 priekšlikumi uzņēmuma pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanai. Priekšlikumi saistīti ar mārketinga pasākuma ieviešanu, mobilās aplikācijas izveidi un sociāli atbildīga labdarības projekta ieviešanu sniegto pakalpojumu pilnveidošanai. Priekšlikumiem ir iespēja pozitīvi ietekmēt uzņēmuma pilnveidošanos un izvirzīto mērķu sasniegšanu. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Presnikova S. (2018) Tirdzniecības centra pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanas projekts Diplomprojekts/ S. Presnikova, I. Eriņa.- Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 72.lpp.
Atslēgas vārdi Pakalpojumi; uzlabojumi; kvalitāte
Atslēgas vārdi angļu valodā Service; quality; improvement
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 22.05.2018 14:17:45