Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Tirdzniecības centra pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanas projekts
Title in English Merchant center service quality improvement project
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Inga Eriņa
Reviewer Doktorante Anita Straujuma
Abstract Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, desmit nodaļas un trīs apakšnodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 66 lpp. (bez pielikumiem), tajā iekļauti 34 attēli, 5 tabulas, 4 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 17 avoti latviešu, 6 angļu valodā. Darbam pievienots viens pielikums. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Analizēta un novērtēta tirdzniecības centra darbība, nomas uzņēmumu vērtējums par sniegto pakalpojumu kvalitātes līmeni. Izstrādāti 3 priekšlikumi uzņēmuma pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanai. Priekšlikumi saistīti ar mārketinga pasākuma ieviešanu, mobilās aplikācijas izveidi un sociāli atbildīga labdarības projekta ieviešanu sniegto pakalpojumu pilnveidošanai. Priekšlikumiem ir iespēja pozitīvi ietekmēt uzņēmuma pilnveidošanos un izvirzīto mērķu sasniegšanu. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Presnikova S. (2018) Tirdzniecības centra pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanas projekts Diplomprojekts/ S. Presnikova, I. Eriņa.- Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 72.lpp.
Keywords Pakalpojumi; uzlabojumi; kvalitāte
Keywords in English Service; quality; improvement
Language lv
Year 2018
Date and time of uploading 22.05.2018 14:17:45