Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“Infrastruktūras un ielu (krustojumu) caurlaides spēju uzlabošana” (“Maskavas ielas pārbūve no Ķengaraga ielas līdz Rušonu ielai, Rīgā”) |
Nosaukums angļu valodā |
“Improvement of Infrastructure and Street (Intersection) Throughput “ (“Reconstruction of Maskavas Street Section from Kengaraga Street to Rusona Street in Riga”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Jānis Bidzāns |
Recenzents |
Oskars Rikmanis, būvdarbu vadītājs, CBF SIA "Binders" |
Anotācija |
Darbā aplūkoti dažādi vienlīmeņu un vairāklīmeņu mezglu tipi, kā arī infrastruktūras uzlabošanas pasākumi, kam būtu jāpievērš uzmanība, lai izvēlētos piemērotāko risinājumu attiecīgai situācijai, kā rezultātā tiktu optimizēta transporta plūsma. Ir apkopota informācija par infrastruktūras un intensitātes stāvokli Latvijā. Izvērtēta gājēju un velosipēdu ietekme uz ielu/krustojumu caurlaides spējām. Veikta aprēķinu analīze dažādu intensitātes noteikšanai, pēc kā ir iespējams noteikt vispārīgos parametrus kādam no standarta risinājumiem. Aplūkotajiem standartrisinājumiem ir doti piemēri no reālām vietām Latvijā.
Inženierprojektā tiek izstrādāts projekts ”Maskavas ielas pārbūve no Ķengaraga ielas līdz Rušonu ielai, Rīgā”. Maskavas iela ar tai esošajām divām joslām tiek izmantota tranzīta un vietējai satiksmei. Lielākie, Maskavas ielas, krustojumi ir ar Prūšu ielu un Rūšonu ielu. Kopējais ielas pārbūves garums ir 1330m. Projektētais ātrums 50 km/h, ceļa normālprofils NP33, kur ir paredzēta atsevišķa autobusu josla katrā virzienā. |
Atslēgas vārdi |
Caurlaides spējas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Flow of traffic optimize |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
22.05.2018 12:02:00 |