Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Lojalitātes veicināšanas programma mazumtirdzniecības uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Loyalty fostering programme for a retail company" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.habil.oec., prof. A.Magidenko |
Recenzents |
Dr.oec,asoc.prof. Z.Sundukova |
Anotācija |
A N O T Ā C I J A
Diplomprojekta „Lojalitātes veicināšanas programma mazumtirdzniecības uzņēmumā” mērķis ir izpētīt uzņēmuma Klientu lojalitātes programmu, noteikt tās trūkumus salīdzinot ar lielāko konkurentu piedāvātajām programmām, kā arī izvirzīt uzdevumus tās pilnveidošanai.
Darba analītiskā daļa ietver SIA „Stockmann” uzņēmējdarbības, finanšu rādītāju un konkurentu analīzi, kā arī tiek apskatīta uzņēmuma Pastāvīgo klientu lojalitātes programma. Projekta daļā tiek izstrādāts Pastāvīgo klientu lojalitātes programmas efektivitātes projekts, personāla motivācijas efektivitātes projekts, kā arī Pastāvīgo klientu efektivitātes veicināšanas projekts. Tehnoloģiskajā daļā tiek izstrādāts e-veikals, bet dabas un darba aizsardzības daļā tiek apskatīti ergonomiskie riski uzņēmumā un pasākumi to novēršanai.
Analizējot starptautiska uzņēmuma SIA Stockmann Klientu lojalitātes programmu, darba autore secina, ka tā ir veiksmīga, taču ir nepieciešama tās uzlabošana un pielāgošana mainīgajai ekonomiskajai un sociālajai situācijai tirgū. Uzņēmumam jāpielāgojas klientu vēlmju un vajadzību efektīvākai apmierināšanai. |
Atslēgas vārdi |
Klientu lojalitāte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customers lojality |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2011 08:59:37 |