Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Lojalitātes veicināšanas programma mazumtirdzniecības uzņēmumā" |
Title in English |
"Loyalty fostering programme for a retail company" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.habil.oec., prof. A.Magidenko |
Reviewer |
Dr.oec,asoc.prof. Z.Sundukova |
Abstract |
A N O T Ā C I J A
Diplomprojekta „Lojalitātes veicināšanas programma mazumtirdzniecības uzņēmumā” mērķis ir izpētīt uzņēmuma Klientu lojalitātes programmu, noteikt tās trūkumus salīdzinot ar lielāko konkurentu piedāvātajām programmām, kā arī izvirzīt uzdevumus tās pilnveidošanai.
Darba analītiskā daļa ietver SIA „Stockmann” uzņēmējdarbības, finanšu rādītāju un konkurentu analīzi, kā arī tiek apskatīta uzņēmuma Pastāvīgo klientu lojalitātes programma. Projekta daļā tiek izstrādāts Pastāvīgo klientu lojalitātes programmas efektivitātes projekts, personāla motivācijas efektivitātes projekts, kā arī Pastāvīgo klientu efektivitātes veicināšanas projekts. Tehnoloģiskajā daļā tiek izstrādāts e-veikals, bet dabas un darba aizsardzības daļā tiek apskatīti ergonomiskie riski uzņēmumā un pasākumi to novēršanai.
Analizējot starptautiska uzņēmuma SIA Stockmann Klientu lojalitātes programmu, darba autore secina, ka tā ir veiksmīga, taču ir nepieciešama tās uzlabošana un pielāgošana mainīgajai ekonomiskajai un sociālajai situācijai tirgū. Uzņēmumam jāpielāgojas klientu vēlmju un vajadzību efektīvākai apmierināšanai. |
Keywords |
Klientu lojalitāte |
Keywords in English |
Customers lojality |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
07.06.2011 08:59:37 |