Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Lojalitātes veicināšanas programma mazumtirdzniecības uzņēmumā"
Title in English "Loyalty fostering programme for a retail company"
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Dr.habil.oec., prof. A.Magidenko
Reviewer Dr.oec,asoc.prof. Z.Sundukova
Abstract A N O T Ā C I J A Diplomprojekta „Lojalitātes veicināšanas programma mazumtirdzniecības uzņēmumā” mērķis ir izpētīt uzņēmuma Klientu lojalitātes programmu, noteikt tās trūkumus salīdzinot ar lielāko konkurentu piedāvātajām programmām, kā arī izvirzīt uzdevumus tās pilnveidošanai. Darba analītiskā daļa ietver SIA „Stockmann” uzņēmējdarbības, finanšu rādītāju un konkurentu analīzi, kā arī tiek apskatīta uzņēmuma Pastāvīgo klientu lojalitātes programma. Projekta daļā tiek izstrādāts Pastāvīgo klientu lojalitātes programmas efektivitātes projekts, personāla motivācijas efektivitātes projekts, kā arī Pastāvīgo klientu efektivitātes veicināšanas projekts. Tehnoloģiskajā daļā tiek izstrādāts e-veikals, bet dabas un darba aizsardzības daļā tiek apskatīti ergonomiskie riski uzņēmumā un pasākumi to novēršanai. Analizējot starptautiska uzņēmuma SIA Stockmann Klientu lojalitātes programmu, darba autore secina, ka tā ir veiksmīga, taču ir nepieciešama tās uzlabošana un pielāgošana mainīgajai ekonomiskajai un sociālajai situācijai tirgū. Uzņēmumam jāpielāgojas klientu vēlmju un vajadzību efektīvākai apmierināšanai.
Keywords Klientu lojalitāte
Keywords in English Customers lojality
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 07.06.2011 08:59:37