Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums SIA RIMI Latvia Ekoloģisko produktu kategorijas stratēģijas izveide
Nosaukums angļu valodā Developing Ecological Product Category Strategy for SIA RIMI Latvia
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Inese Eglīte
Recenzents P.Nazarova
Anotācija Maģistra darba nosaukums ir: Ekoloģisko produktu kategorijas stratēģijas izveide priekš SIA RIMI Latvia. Darbā tika pētīti kategoriju vadības modeļi un darba struktūra ir veidota pēc BearingPoint konsultāciju firmas veidotā kateogriju vadības modeļa. Autors veica aptauju, kurā tika noskaidrota Latvijas iedzīvotāju attieksme un viedokļi par ekoloģisko pārtiku. Tika analizēta ekoloģisko produktu statistika un pieredze dažādās pasaules vietās. Tika veikta padziļināta RIMI Latvija analīze – aprakstītu uzņēmuma mērķi un stratēģija. Apkopojot visu analīzi, autors piedāvā trīs dažādas ekoloģisko produktu kategorijas stratēģijas. No trīs piedāvātajām viena tiek piedāvāta kā atbilstošākā – ekoloģisko produktu sortimenta papildināšana ar jaunizveidotu zīmolu RIMI Eco. Papildus veicama plaša mārketinga kampaņā, lai iepazīstinātu sabiedrību ar jauno zīmolu un nostiprinātu RIMI tēlu, kā veikalu ķēdi, kas piedāvā plašu ekoloģisko produktu sortimentu. Ieviešot šo stratēģiju autors uzskata, ka līdz 2025. gadam RIMI palielinās savu apgrozījumu par vismaz 28 miljoniem EUR. Darbā ir 16 tabulas, 17 attēli un 2 pieliekumi. Maģistra darbs ir izstrādāts angļu valodā.
Atslēgas vārdi Ekoloģiskie produkti
Atslēgas vārdi angļu valodā Ecological products
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 12.05.2018 22:11:42