Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Business Administration
Title in original language SIA RIMI Latvia Ekoloģisko produktu kategorijas stratēģijas izveide
Title in English Developing Ecological Product Category Strategy for SIA RIMI Latvia
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor Inese Eglīte
Reviewer P.Nazarova
Abstract Maģistra darba nosaukums ir: Ekoloģisko produktu kategorijas stratēģijas izveide priekš SIA RIMI Latvia. Darbā tika pētīti kategoriju vadības modeļi un darba struktūra ir veidota pēc BearingPoint konsultāciju firmas veidotā kateogriju vadības modeļa. Autors veica aptauju, kurā tika noskaidrota Latvijas iedzīvotāju attieksme un viedokļi par ekoloģisko pārtiku. Tika analizēta ekoloģisko produktu statistika un pieredze dažādās pasaules vietās. Tika veikta padziļināta RIMI Latvija analīze – aprakstītu uzņēmuma mērķi un stratēģija. Apkopojot visu analīzi, autors piedāvā trīs dažādas ekoloģisko produktu kategorijas stratēģijas. No trīs piedāvātajām viena tiek piedāvāta kā atbilstošākā – ekoloģisko produktu sortimenta papildināšana ar jaunizveidotu zīmolu RIMI Eco. Papildus veicama plaša mārketinga kampaņā, lai iepazīstinātu sabiedrību ar jauno zīmolu un nostiprinātu RIMI tēlu, kā veikalu ķēdi, kas piedāvā plašu ekoloģisko produktu sortimentu. Ieviešot šo stratēģiju autors uzskata, ka līdz 2025. gadam RIMI palielinās savu apgrozījumu par vismaz 28 miljoniem EUR. Darbā ir 16 tabulas, 17 attēli un 2 pieliekumi. Maģistra darbs ir izstrādāts angļu valodā.
Keywords Ekoloģiskie produkti
Keywords in English Ecological products
Language lv
Year 2018
Date and time of uploading 12.05.2018 22:11:42