Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģija zīmola Gliss Kur jaunieviešanai Baltijas valstīs |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing Strategy for Gliss Kur Relaunch in Baltics |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Poļina Nazarova |
Recenzents |
V.Kaže |
Anotācija |
Maģistra darba tēma - Mārketinga stratēģija zīmola Gliss Kur jaunieviešanai Baltijas valstīs.
Darba mērķis bija izpētīt matu kopšanas līdzekļu tirgus tendencies Baltijas valstīs, lai noskaidrotu, kādas ir neizmantotās iespējas un izaicinājumi, as kuriem saskarās zīmols Gliss Kur.
Objetīvai datu analīzei pirmārie un sekundārie tirgus pētījuma dati tika izmantoti. Tādas metodes kā SVID analīze, PESTEL analīze un Portera 5 spēku modelis tika imantotas, kā arī tika pētīti AC Nielsen matu kopšanas zīmolu pārdošanas noieta un distribūcijas dati. Lai noskaidrotu, kādus mediju patērē mērķa auditorija, kādas ir konkurentu investīcijas masu medijos, un kāda ir mērķa auditorijas attieksme pret populārākajiem plaša patēriņa matu kopšanas zīmoliem, Kantar TNS Atlas datu analīze tika veikta. Pirmāro datu analīze tika veikta interneta aptaujas ietvaros, kur tika aptaujātas 100 sievietes mērķa grupā katrā no Baltijas valstīm.
Attēlu skaits - 3
Tabulu skaits – 22
Pielikumu skaits – 25
Maģistra darba valoda – angļu |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga stratēģija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing strategy |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.05.2018 17:42:30 |