Abstract |
Maģistra darba tēma - Mārketinga stratēģija zīmola Gliss Kur jaunieviešanai Baltijas valstīs.
Darba mērķis bija izpētīt matu kopšanas līdzekļu tirgus tendencies Baltijas valstīs, lai noskaidrotu, kādas ir neizmantotās iespējas un izaicinājumi, as kuriem saskarās zīmols Gliss Kur.
Objetīvai datu analīzei pirmārie un sekundārie tirgus pētījuma dati tika izmantoti. Tādas metodes kā SVID analīze, PESTEL analīze un Portera 5 spēku modelis tika imantotas, kā arī tika pētīti AC Nielsen matu kopšanas zīmolu pārdošanas noieta un distribūcijas dati. Lai noskaidrotu, kādus mediju patērē mērķa auditorija, kādas ir konkurentu investīcijas masu medijos, un kāda ir mērķa auditorijas attieksme pret populārākajiem plaša patēriņa matu kopšanas zīmoliem, Kantar TNS Atlas datu analīze tika veikta. Pirmāro datu analīze tika veikta interneta aptaujas ietvaros, kur tika aptaujātas 100 sievietes mērķa grupā katrā no Baltijas valstīm.
Attēlu skaits - 3
Tabulu skaits – 22
Pielikumu skaits – 25
Maģistra darba valoda – angļu |