Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Sporta zīmola atpazīstamības paaugstināšanas iespējas Latvijā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Opportunities to Increase the Recognition of Sports Brand in Latvia" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Tatjana Survilo, asoc.prof., RTU TAPPE katedra |
Anotācija |
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Mārketings mūsdienās ir būtiska jebkura aktīva
uzņēmuma sastāvdaļa, jo tas ir viens no veidiem kā piesaistīt uzmanību, iegūt labu
atpazīstamību, palielināt peļņu, iznīcināt konkurentus vai citādi izpausties. Pasākumu
mārketings līdzīgi kā sponsorēšana uzlabo zīmola atpazīstamību un spodrina zīmola tēlu, to var izmantot kā metodi, lai ātri un efektīvi celtu uzņēmuma atpazīstamību un lai papildinātu vai izveidotu mārketinga datu bāzi, ko vēlāk izmantot citām mārketinga komunikācijām. Mazbudžeta pasākums var būt veiksmīgs arī lielam un pasaulē pazīstamam zīmolam. Vislabākā platforma mārketinga pasākuma īstenošanai ir populārie sociālie tīkli, piemēram, Facebook. Patērētāju anketēšana ir ļoti informatīva un ātra patērētāju apmierinātības pakāpes vērtējuma metode, ko ir vērtīgi izmantot pasākumu vai citu mārketinga komunikāciju novērtēšanai. |
Atslēgas vārdi |
mārketings, zīmols, atpazīstamība, pasākums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing, brand, awareness, event |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.05.2018 16:01:28 |