Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Sporta zīmola atpazīstamības paaugstināšanas iespējas Latvijā"
Nosaukums angļu valodā "Opportunities to Increase the Recognition of Sports Brand in Latvia"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Tatjana Survilo, asoc.prof., RTU TAPPE katedra
Anotācija Bakalaura darba galvenie rezultāti: Mārketings mūsdienās ir būtiska jebkura aktīva uzņēmuma sastāvdaļa, jo tas ir viens no veidiem kā piesaistīt uzmanību, iegūt labu atpazīstamību, palielināt peļņu, iznīcināt konkurentus vai citādi izpausties. Pasākumu mārketings līdzīgi kā sponsorēšana uzlabo zīmola atpazīstamību un spodrina zīmola tēlu, to var izmantot kā metodi, lai ātri un efektīvi celtu uzņēmuma atpazīstamību un lai papildinātu vai izveidotu mārketinga datu bāzi, ko vēlāk izmantot citām mārketinga komunikācijām. Mazbudžeta pasākums var būt veiksmīgs arī lielam un pasaulē pazīstamam zīmolam. Vislabākā platforma mārketinga pasākuma īstenošanai ir populārie sociālie tīkli, piemēram, Facebook. Patērētāju anketēšana ir ļoti informatīva un ātra patērētāju apmierinātības pakāpes vērtējuma metode, ko ir vērtīgi izmantot pasākumu vai citu mārketinga komunikāciju novērtēšanai.
Atslēgas vārdi mārketings, zīmols, atpazīstamība, pasākums
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing, brand, awareness, event
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 09.05.2018 16:01:28