Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Sporta zīmola atpazīstamības paaugstināšanas iespējas Latvijā"
Title in English "Opportunities to Increase the Recognition of Sports Brand in Latvia"
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Tatjana Survilo, asoc.prof., RTU TAPPE katedra
Abstract Bakalaura darba galvenie rezultāti: Mārketings mūsdienās ir būtiska jebkura aktīva uzņēmuma sastāvdaļa, jo tas ir viens no veidiem kā piesaistīt uzmanību, iegūt labu atpazīstamību, palielināt peļņu, iznīcināt konkurentus vai citādi izpausties. Pasākumu mārketings līdzīgi kā sponsorēšana uzlabo zīmola atpazīstamību un spodrina zīmola tēlu, to var izmantot kā metodi, lai ātri un efektīvi celtu uzņēmuma atpazīstamību un lai papildinātu vai izveidotu mārketinga datu bāzi, ko vēlāk izmantot citām mārketinga komunikācijām. Mazbudžeta pasākums var būt veiksmīgs arī lielam un pasaulē pazīstamam zīmolam. Vislabākā platforma mārketinga pasākuma īstenošanai ir populārie sociālie tīkli, piemēram, Facebook. Patērētāju anketēšana ir ļoti informatīva un ātra patērētāju apmierinātības pakāpes vērtējuma metode, ko ir vērtīgi izmantot pasākumu vai citu mārketinga komunikāciju novērtēšanai.
Keywords mārketings, zīmols, atpazīstamība, pasākums
Keywords in English marketing, brand, awareness, event
Language lv
Year 2018
Date and time of uploading 09.05.2018 16:01:28