Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Sporta zīmola atpazīstamības paaugstināšanas iespējas Latvijā" |
Title in English |
"Opportunities to Increase the Recognition of Sports Brand in Latvia" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Tatjana Survilo, asoc.prof., RTU TAPPE katedra |
Abstract |
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Mārketings mūsdienās ir būtiska jebkura aktīva
uzņēmuma sastāvdaļa, jo tas ir viens no veidiem kā piesaistīt uzmanību, iegūt labu
atpazīstamību, palielināt peļņu, iznīcināt konkurentus vai citādi izpausties. Pasākumu
mārketings līdzīgi kā sponsorēšana uzlabo zīmola atpazīstamību un spodrina zīmola tēlu, to var izmantot kā metodi, lai ātri un efektīvi celtu uzņēmuma atpazīstamību un lai papildinātu vai izveidotu mārketinga datu bāzi, ko vēlāk izmantot citām mārketinga komunikācijām. Mazbudžeta pasākums var būt veiksmīgs arī lielam un pasaulē pazīstamam zīmolam. Vislabākā platforma mārketinga pasākuma īstenošanai ir populārie sociālie tīkli, piemēram, Facebook. Patērētāju anketēšana ir ļoti informatīva un ātra patērētāju apmierinātības pakāpes vērtējuma metode, ko ir vērtīgi izmantot pasākumu vai citu mārketinga komunikāciju novērtēšanai. |
Keywords |
mārketings, zīmols, atpazīstamība, pasākums |
Keywords in English |
marketing, brand, awareness, event |
Language |
lv |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
09.05.2018 16:01:28 |