Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Uzņēmumu reputācijas mērīšana sociālo tīklu laikmetā |
Nosaukums angļu valodā |
Corporate Reputation Measurement in the Time of Social Networks |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal |
Recenzents |
L.Kalyta |
Anotācija |
ABSTRACT
Bakalaura darbs “Uzņēmumu reputācijas mērīšana sociālo tīklu laikmetā” izstrādāts angļu valodā. Darbā tiek pētīta telekomunikāciju kompānijas Lattelecom reputācija un faktori, kas šo reputāciju ietekmē. Darba galvenais izpētes jautājums ir – kā sociālie tīkli ietekmē uzņēmuma reputācijas mērīšanu?
Lai sniegtu atbildi uz galveno izpētes jautājumu, darbā tiek izvērtētas dažādas korporāciju reputācijas mērīšanas metodoloģijas, kā arī izvērtēta sociālo tīklu ietekme uz šiem mērījumiem, jo to ietekme uz reputāciju aug teju vai katru dienu, kas izskaidrojams ar to, ka sociālos medijus katru dienu pasaulē izmanto arvien vairāk cilvēki un piekļuve internetam ir vairāk nekā pusei pasaules iedzīvotāju.
Darba ietvaros tiek izveidota internetā bāzēta aptauja, ar kuras palīdzību tiek iegūti visi nepieciešamie dati turpmākajai analīzei. Sagrupējot un apstrādājot datus tiek secināts kādi ir kompānijas Lattelecom reputācijas mērauklu novērtējumi un kāda tiem ir saistība ar mūsdienās strauji augošajām sociālo tīklu platformām. Kā arī, tiek izanalizētas dažādas likumsakarības starp vairākiem mainīgajiem un tiek izvērtēti reputācijas mērauklu novērtējumu ietekmējošie faktori. Darba noslēgumā autors apraksta rezultātus, veic secinājumus par izpētes jautājumu un apraksta bakalaura darba tēmas aktualitāti šobrīd un tuvākajā nākotnē.
Bakalaura darbs satur 55 lapas, 34 atsauces, 12 tabulas un 19 attēlus un vienu aptauju. Literatūras izvērtēšanai tika izmantoti žurnāli, grāmatas, gatavi pētijumi un interneta mājaslapas un datubāzes. Visi iegūtie dati ir publiski pieejami. |
Atslēgas vārdi |
Corporate reputation measurement in the times of sociaml networks |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Corporate reputation measurement in the times of sociaml networks |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2018 14:49:30 |