Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Sakarības starp reklāmas dispersiju un reklāmas efektivitāti
Nosaukums angļu valodā The Analysis of the Relationship Between Advert Dispersion and Advert Effectiveness
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs J.Grēviņš, L.Kristberga un I.Muzikante
Recenzents P.Nazarova
Anotācija Bakalaura darbs nosaukums latviešu valodā ir “Sakarības starp reklāmas disperiju un reklāmas efektivitāti”. Darbs veikts ar mērķi izpētīt, vai starp reklāmas dispersiju un reklāmas efektivitāti ir sakarības un vai tās ir negatīvi vai pozitīvi tendētas. Liela daļa literatūras pētījumu liecina par to, ka reklāmas “patikšanas” vērtējumi ir cieši korelēti ar reklāmas efektivitātes novērtējumu. Autora uzmanību piesaistījusi literatūra, kas izaicina šo uzskatu ar piemēriem no dažādiem veiksmīgiem, augsti polarizētiem zīmoliem un mārketinga praksēm. Darba empīriskā daļa ir balstīta uz aptaujas bāzes, kas analizē patērētāju attieksmi pret dažādām reklāmām. Darba analīzē iepazīstināts standarta novirzes mērījums kā papildus mērījums vidējajiem lielumiem, mērot “patikšanu” pret reklāmām. Rezultāti liecina, ka reklāmas ar lielāku dispersiju un vairāk “heiteriem” nav neefektīvākas par neitrālākām reklāmām. Darba apjoms ir 33 lappuses, darbs satur 11 tabulas, 14 grafikus, 6 bildes un 5 pielikumus. Darbs izstrādāts un nodots angļu valodā.
Atslēgas vārdi reklāmas dispersija, zīmola dispersija, attieksme pret reklāmu
Atslēgas vārdi angļu valodā advert dispersion, brand dispersion, likeability, attitude towards ad
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 03.04.2018 14:01:10