Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Sakarības starp reklāmas dispersiju un reklāmas efektivitāti |
Nosaukums angļu valodā |
The Analysis of the Relationship Between Advert Dispersion and Advert Effectiveness |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, L.Kristberga un I.Muzikante |
Recenzents |
P.Nazarova |
Anotācija |
Bakalaura darbs nosaukums latviešu valodā ir “Sakarības starp reklāmas disperiju un reklāmas efektivitāti”. Darbs veikts ar mērķi izpētīt, vai starp reklāmas dispersiju un reklāmas efektivitāti ir sakarības un vai tās ir negatīvi vai pozitīvi tendētas. Liela daļa literatūras pētījumu liecina par to, ka reklāmas “patikšanas” vērtējumi ir cieši korelēti ar reklāmas efektivitātes novērtējumu. Autora uzmanību piesaistījusi literatūra, kas izaicina šo uzskatu ar piemēriem no dažādiem veiksmīgiem, augsti polarizētiem zīmoliem un mārketinga praksēm.
Darba empīriskā daļa ir balstīta uz aptaujas bāzes, kas analizē patērētāju attieksmi pret dažādām reklāmām. Darba analīzē iepazīstināts standarta novirzes mērījums kā papildus mērījums vidējajiem lielumiem, mērot “patikšanu” pret reklāmām.
Rezultāti liecina, ka reklāmas ar lielāku dispersiju un vairāk “heiteriem” nav neefektīvākas par neitrālākām reklāmām.
Darba apjoms ir 33 lappuses, darbs satur 11 tabulas, 14 grafikus, 6 bildes un 5 pielikumus. Darbs izstrādāts un nodots angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
reklāmas dispersija, zīmola dispersija, attieksme pret reklāmu |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
advert dispersion, brand dispersion, likeability, attitude towards ad |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2018 14:01:10 |