Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Sakarības starp reklāmas dispersiju un reklāmas efektivitāti |
Title in English |
The Analysis of the Relationship Between Advert Dispersion and Advert Effectiveness |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
J.Grēviņš, L.Kristberga un I.Muzikante |
Reviewer |
P.Nazarova |
Abstract |
Bakalaura darbs nosaukums latviešu valodā ir “Sakarības starp reklāmas disperiju un reklāmas efektivitāti”. Darbs veikts ar mērķi izpētīt, vai starp reklāmas dispersiju un reklāmas efektivitāti ir sakarības un vai tās ir negatīvi vai pozitīvi tendētas. Liela daļa literatūras pētījumu liecina par to, ka reklāmas “patikšanas” vērtējumi ir cieši korelēti ar reklāmas efektivitātes novērtējumu. Autora uzmanību piesaistījusi literatūra, kas izaicina šo uzskatu ar piemēriem no dažādiem veiksmīgiem, augsti polarizētiem zīmoliem un mārketinga praksēm.
Darba empīriskā daļa ir balstīta uz aptaujas bāzes, kas analizē patērētāju attieksmi pret dažādām reklāmām. Darba analīzē iepazīstināts standarta novirzes mērījums kā papildus mērījums vidējajiem lielumiem, mērot “patikšanu” pret reklāmām.
Rezultāti liecina, ka reklāmas ar lielāku dispersiju un vairāk “heiteriem” nav neefektīvākas par neitrālākām reklāmām.
Darba apjoms ir 33 lappuses, darbs satur 11 tabulas, 14 grafikus, 6 bildes un 5 pielikumus. Darbs izstrādāts un nodots angļu valodā. |
Keywords |
reklāmas dispersija, zīmola dispersija, attieksme pret reklāmu |
Keywords in English |
advert dispersion, brand dispersion, likeability, attitude towards ad |
Language |
eng |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
03.04.2018 14:01:10 |