Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Ieiešana jaunā tirgū, izmantojot sociālo mediju platformas
Nosaukums angļu valodā Entering a New Market Using Social Media Platforms
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal
Recenzents R.N.Dias
Anotācija Nozīmīgā jaunu tehnoloģiju attīstība un tirdzniecības barjeru krišana ir iedrošinājušas uzņēmumus visapkārt pasaulei internacionalizēties. Multinacionāli kā arī mazi un vidēji uzņēmumi gūst panākumus vadot biznesu ārzemju tirgū. Izlemjot ienākt jaunā tirgū, mazi un vidēji uzņēmumi ir spiesti izveidot tirgus paplašināšanas stratēģiju, ārzemju tirgus ienākšanas stratēģiju, kā arī konkurentu analīzi. Bakalaura tēzes mērķis ir apzināties un saprast soļus, kas būtu jāievieš mazam uzņēmumam, kurā strādā autors, lai pievienotos jaunam tirgum. Priekš tā autors ir veicis aptauju un novērošanu, izmantojot sociālo mediju platformas un uzņēmumu mājaslapas. Rezultātā autors uzzināja, ka, izmantojot tirgus paplašināšanas, tirgus ienākšanas stratēģijas un sociālo mediju aktivitātes kombināciju, var sasniegt zīmola atpazīstamību un potenciālus klientus īsā laika period.
Atslēgas vārdi tehnoloģiju attīstība,uzņēmumi, jaunam tirgum, klientus
Atslēgas vārdi angļu valodā development, globalisation, technologies, new, markets, spearfishing, equipment
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 03.04.2018 13:34:34