Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Ieiešana jaunā tirgū, izmantojot sociālo mediju platformas |
Nosaukums angļu valodā |
Entering a New Market Using Social Media Platforms |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal |
Recenzents |
R.N.Dias |
Anotācija |
Nozīmīgā jaunu tehnoloģiju attīstība un tirdzniecības barjeru krišana ir iedrošinājušas uzņēmumus visapkārt pasaulei internacionalizēties. Multinacionāli kā arī mazi un vidēji uzņēmumi gūst panākumus vadot biznesu ārzemju tirgū. Izlemjot ienākt jaunā tirgū, mazi un vidēji uzņēmumi ir spiesti izveidot tirgus paplašināšanas stratēģiju, ārzemju tirgus ienākšanas stratēģiju, kā arī konkurentu analīzi.
Bakalaura tēzes mērķis ir apzināties un saprast soļus, kas būtu jāievieš mazam uzņēmumam, kurā strādā autors, lai pievienotos jaunam tirgum. Priekš tā autors ir veicis aptauju un novērošanu, izmantojot sociālo mediju platformas un uzņēmumu mājaslapas.
Rezultātā autors uzzināja, ka, izmantojot tirgus paplašināšanas, tirgus ienākšanas stratēģijas un sociālo mediju aktivitātes kombināciju, var sasniegt zīmola atpazīstamību un potenciālus klientus īsā laika period. |
Atslēgas vārdi |
tehnoloģiju attīstība,uzņēmumi, jaunam tirgum, klientus |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
development, globalisation, technologies, new, markets, spearfishing, equipment |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2018 13:34:34 |