Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Ieiešana jaunā tirgū, izmantojot sociālo mediju platformas |
Title in English |
Entering a New Market Using Social Media Platforms |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal |
Reviewer |
R.N.Dias |
Abstract |
Nozīmīgā jaunu tehnoloģiju attīstība un tirdzniecības barjeru krišana ir iedrošinājušas uzņēmumus visapkārt pasaulei internacionalizēties. Multinacionāli kā arī mazi un vidēji uzņēmumi gūst panākumus vadot biznesu ārzemju tirgū. Izlemjot ienākt jaunā tirgū, mazi un vidēji uzņēmumi ir spiesti izveidot tirgus paplašināšanas stratēģiju, ārzemju tirgus ienākšanas stratēģiju, kā arī konkurentu analīzi.
Bakalaura tēzes mērķis ir apzināties un saprast soļus, kas būtu jāievieš mazam uzņēmumam, kurā strādā autors, lai pievienotos jaunam tirgum. Priekš tā autors ir veicis aptauju un novērošanu, izmantojot sociālo mediju platformas un uzņēmumu mājaslapas.
Rezultātā autors uzzināja, ka, izmantojot tirgus paplašināšanas, tirgus ienākšanas stratēģijas un sociālo mediju aktivitātes kombināciju, var sasniegt zīmola atpazīstamību un potenciālus klientus īsā laika period. |
Keywords |
tehnoloģiju attīstība,uzņēmumi, jaunam tirgum, klientus |
Keywords in English |
development, globalisation, technologies, new, markets, spearfishing, equipment |
Language |
eng |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
03.04.2018 13:34:34 |