Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Klientu cerības, pērkot automobīļu rezerves daļas tiešsaitē Norvēģijā
Nosaukums angļu valodā Customer Expectations from Buying Car Parts Online in Norway
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Jānis Grēviņš
Recenzents
Anotācija ABSTRACTS Sadarbībā ar Rīgas Biznesa skolu un Latvijas uzņēmumu ELVA DMS, šis darbs ir rakstīts, lai gūtu ieskatu par jaunākajām automobiļu rūpniecībai izstrādāto programmatūras tendencēm un to, ko klienti sagaida no saviem programmatūras piegādātājiem un to risinājumiem. Promocijas tēma ir; "Klientu sagaidīšanas analīze no darījumu vadības sistēmām". Promocijas darbā autore ir izmantojusi pašreizējos pieejamos pētījumus, literatūru un elektroniskos avotus, lai meklētu jaunākās tendences saistībā ar programmatūras risinājumiem, tādiem kā Uzņēmumu regresijas plānošanas sistēmas, Klientu attiecību vadības sistēmas un pārstāvniecības vadības sistēmas Galvenais jautājums bija pierādīt, vai ELVA DMS sniegtā programmatūra ir konkurētspējīga šodienas marķējumā vai nav, un kādas ir klientu visaugstākās vērtības. Lai sazinātos ar viņu apmierinātības līmeni, sazinājās un intervēja pašreizējos klientus un partnerus. Promocijas darbs ir rakstīts angļu valodā un tam ir 4 pielikumi. Autore vēlētos pateikties Jānis Grēviņš, Ph.D. lai organizētu seminārus un sniegtu mums atsauksmes ceļojuma laikā. Aldis Greitans kungs, plānojot tikšanās ar Elva, attīstīt hipotēzi un palīdzēt mums motivēt veiksmi mūsu darbā. Turklāt autors vēlētos pateikties ELVA DMS, sniedzot šo tēmu, un ir noderīgi, sniedzot nepieciešamo informāciju, lai pabeigtu darbu. Arī autors vēlētos pateikties Paulsam Perkonsam par izvēli strādāt pie saistīta tēmas un palīdzēt datu vākšanā.
Atslēgas vārdi Tirdzniecības vadības sistēma, uzņēmuma resursu plānošanas sistēma, bakalaura darbs, klientu attiecību vadības sistēma, klientu cerības, klientu pieredze
Atslēgas vārdi angļu valodā Dealership Management System, Enterprise Resource Planning System, Bachelor Thesis, Customer Relationship Management System, Customer Expectations, Customer Experience
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 03.04.2018 13:29:11