Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Klientu cerības, pērkot automobīļu rezerves daļas tiešsaitē Norvēģijā |
Title in English |
Customer Expectations from Buying Car Parts Online in Norway |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Jānis Grēviņš |
Reviewer |
|
Abstract |
ABSTRACTS
Sadarbībā ar Rīgas Biznesa skolu un Latvijas uzņēmumu ELVA DMS, šis darbs ir rakstīts, lai gūtu ieskatu par jaunākajām automobiļu rūpniecībai izstrādāto programmatūras tendencēm un to, ko klienti sagaida no saviem programmatūras piegādātājiem un to risinājumiem.
Promocijas tēma ir; "Klientu sagaidīšanas analīze no darījumu vadības sistēmām".
Promocijas darbā autore ir izmantojusi pašreizējos pieejamos pētījumus, literatūru un elektroniskos avotus, lai meklētu jaunākās tendences saistībā ar programmatūras risinājumiem, tādiem kā Uzņēmumu regresijas plānošanas sistēmas, Klientu attiecību vadības sistēmas un pārstāvniecības vadības sistēmas
Galvenais jautājums bija pierādīt, vai ELVA DMS sniegtā programmatūra ir konkurētspējīga šodienas marķējumā vai nav, un kādas ir klientu visaugstākās vērtības.
Lai sazinātos ar viņu apmierinātības līmeni, sazinājās un intervēja pašreizējos klientus un partnerus.
Promocijas darbs ir rakstīts angļu valodā un tam ir 4 pielikumi.
Autore vēlētos pateikties Jānis Grēviņš, Ph.D. lai organizētu seminārus un sniegtu mums atsauksmes ceļojuma laikā. Aldis Greitans kungs, plānojot tikšanās ar Elva, attīstīt hipotēzi un palīdzēt mums motivēt veiksmi mūsu darbā. Turklāt autors vēlētos pateikties ELVA DMS, sniedzot šo tēmu, un ir noderīgi, sniedzot nepieciešamo informāciju, lai pabeigtu darbu. Arī autors vēlētos pateikties Paulsam Perkonsam par izvēli strādāt pie saistīta tēmas un palīdzēt datu vākšanā. |
Keywords |
Tirdzniecības vadības sistēma, uzņēmuma resursu plānošanas sistēma, bakalaura darbs, klientu attiecību vadības sistēma, klientu cerības, klientu pieredze |
Keywords in English |
Dealership Management System, Enterprise Resource Planning System, Bachelor Thesis, Customer Relationship Management System, Customer Expectations, Customer Experience |
Language |
eng |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
03.04.2018 13:29:11 |