Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Latvijas zīmola izveide izmantojot sociālos tīklus: kas patīk ārzemniekiem? |
Nosaukums angļu valodā |
Building Latvia's Brand using Social Networks: what do Foreigners Like? |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal |
Recenzents |
L.Kristberga |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas zīmola izveide izmantojot sociālos tīklus: kas patīk ārzemniekiem?”
Mūsdienās cilvēki ir sociāli aktīvi, daudz sava brīvā laika pavada sociālajos tīklos. Vadoties pēc dažādiem avotiem, populārākās sociālās interneta vietnes ir Facebook, Instagram un Twitter. Šīs interneta vietnes ir gan komunikācijas avoti, gan arī marketinga un brendinga avoti. Daudzas un dažādas kompānijas sadarbojas ar šādām sociālajām platformām, lai sniegtu informāciju par savu produktu vai servisu. Brendinga jēdzienā kā galvenais punkts iekļaujama prece vai pakalpojums, kurus nepieciešams pārdot. Lai prece tiktu pārdota, nepieciešams, lai tā būtu atpazīstama. Lai prece vai pakalpojums būtu atpazīstami, tiem jānodrošina reklāma un virzība tirgū. Kas attiecināms uz noteiktu valsti, tad katrai valstij ir savi trendi – tie var būt kā slaveni cilvēki, populāri festivāli, pazīstamas kompānijas, tā arī kultūra, daba.
Lai noskaidrotu kādā veidā aktivitātes sociālajās interneta vietnēs var piesaistīt tūristus Latvijai, un, kas patīk ārzemniekiem Latvijā, tika veiktas vairākas intervijas Rīgas pilsētas starptautiskajā lidostā. 150 cilvēki piedalījās bakalaura darba pētījumā, tie bija tūristi, kuri apmeklēja Latviju. Pētījuma ietvaros tika izcelti sekojoši jautājumi: Kādas sociālās interneta vietnes nodrošina brenda atpazīstamību un kādās sociālajās interneta vietnēs Latvijai būtu aktīvāk jāveido savu brendu?
Autore pētījuma gaitā izmantoja jauktas metodes - kvalitatīvo un skaitlisko metodi. Intervijā tika iekļauti 13 jautājumi ar daudziem atbilžu variantiem, atvērti jautājumi un jautājumi, izmantojot novērtējumu skalu.
Pētījumam ir 18 pielikumi: 1 intervijas šablons, 13 grafiki, 4 tabulas.
Bakalaura darbs uzrakstīts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Sociālie tīkli, zīmola atpazistamība, reklāma, tūrisms, Latvija, riski |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Social networks, brand awareness, advertising, tourism, Latvia, risks |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2018 13:14:11 |