Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Latvijas zīmola izveide izmantojot sociālos tīklus: kas patīk ārzemniekiem? |
Title in English |
Building Latvia's Brand using Social Networks: what do Foreigners Like? |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal |
Reviewer |
L.Kristberga |
Abstract |
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas zīmola izveide izmantojot sociālos tīklus: kas patīk ārzemniekiem?”
Mūsdienās cilvēki ir sociāli aktīvi, daudz sava brīvā laika pavada sociālajos tīklos. Vadoties pēc dažādiem avotiem, populārākās sociālās interneta vietnes ir Facebook, Instagram un Twitter. Šīs interneta vietnes ir gan komunikācijas avoti, gan arī marketinga un brendinga avoti. Daudzas un dažādas kompānijas sadarbojas ar šādām sociālajām platformām, lai sniegtu informāciju par savu produktu vai servisu. Brendinga jēdzienā kā galvenais punkts iekļaujama prece vai pakalpojums, kurus nepieciešams pārdot. Lai prece tiktu pārdota, nepieciešams, lai tā būtu atpazīstama. Lai prece vai pakalpojums būtu atpazīstami, tiem jānodrošina reklāma un virzība tirgū. Kas attiecināms uz noteiktu valsti, tad katrai valstij ir savi trendi – tie var būt kā slaveni cilvēki, populāri festivāli, pazīstamas kompānijas, tā arī kultūra, daba.
Lai noskaidrotu kādā veidā aktivitātes sociālajās interneta vietnēs var piesaistīt tūristus Latvijai, un, kas patīk ārzemniekiem Latvijā, tika veiktas vairākas intervijas Rīgas pilsētas starptautiskajā lidostā. 150 cilvēki piedalījās bakalaura darba pētījumā, tie bija tūristi, kuri apmeklēja Latviju. Pētījuma ietvaros tika izcelti sekojoši jautājumi: Kādas sociālās interneta vietnes nodrošina brenda atpazīstamību un kādās sociālajās interneta vietnēs Latvijai būtu aktīvāk jāveido savu brendu?
Autore pētījuma gaitā izmantoja jauktas metodes - kvalitatīvo un skaitlisko metodi. Intervijā tika iekļauti 13 jautājumi ar daudziem atbilžu variantiem, atvērti jautājumi un jautājumi, izmantojot novērtējumu skalu.
Pētījumam ir 18 pielikumi: 1 intervijas šablons, 13 grafiki, 4 tabulas.
Bakalaura darbs uzrakstīts angļu valodā. |
Keywords |
Sociālie tīkli, zīmola atpazistamība, reklāma, tūrisms, Latvija, riski |
Keywords in English |
Social networks, brand awareness, advertising, tourism, Latvia, risks |
Language |
eng |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
03.04.2018 13:14:11 |