Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Deloitte zīmola analīze potenciālo darbinieku vidū |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of the Delloite Brand Image Among Potential Employees |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal |
Recenzents |
P.Nazarova |
Anotācija |
Šī bakalaura darba temats ir "Deloitte zīmola analīze potenciālo darbinieku vidū". Bakalaura darba galvenais mērķis ir analizēt uzņēmējdarbības studentu pašreizējo uztveri par Deloitte kā darba devēja zīmolu kā arī salīdzināt to ar uzņēmuma zīmola vīziju un, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem sniegt uzņēmumam ieteikumus par to, kā uzlabot tā darba devēja zīmola tēlu.
Bakalaura darba teorētiskā daļa ir veltīta darba devēju zīmola tēla koncepcijas izpētei, kā arī ietver darba devēju zīmola novērtēšanas veidus un apspriež auditu nozares vispārējās iezīmes personāla piesaistes ziņā. Galvenie informācijas avoti ir zinātnes žurnāli un raksti, kas saistīti ar mārketingu un cilvēkresursu vadības jomām.
Darba empīriskā daļa sastāv no divām daļām - padziļināta vadības intervija un studentu aptauja. Ievāktie dati tiek analizēti, izmantojot aprakstošo statistiku un grafiku analīzi.
Bakalaura darbs satur 1 tabulu, 12 figūras un 2 pielikumus. Šīs tabulas un figūras palīdz saprotamāk izprast bakalaura darbā pētito un analizēto informāciju. Kopējais lapu skaits ir 40. Bakalaura darbs ir rakstīts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Darba devēju zīmols, Darba devēja tēls, Darbinieka vērtību piedāvājuma, Deloitte Latvija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Employer branding, Employer brand image, Employee value proposition (EVP), Deloitte Latvia |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2018 12:49:35 |