Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Deloitte zīmola analīze potenciālo darbinieku vidū
Title in English Analysis of the Delloite Brand Image Among Potential Employees
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal
Reviewer P.Nazarova
Abstract Šī bakalaura darba temats ir "Deloitte zīmola analīze potenciālo darbinieku vidū". Bakalaura darba galvenais mērķis ir analizēt uzņēmējdarbības studentu pašreizējo uztveri par Deloitte kā darba devēja zīmolu kā arī salīdzināt to ar uzņēmuma zīmola vīziju un, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem sniegt uzņēmumam ieteikumus par to, kā uzlabot tā darba devēja zīmola tēlu. Bakalaura darba teorētiskā daļa ir veltīta darba devēju zīmola tēla koncepcijas izpētei, kā arī ietver darba devēju zīmola novērtēšanas veidus un apspriež auditu nozares vispārējās iezīmes personāla piesaistes ziņā. Galvenie informācijas avoti ir zinātnes žurnāli un raksti, kas saistīti ar mārketingu un cilvēkresursu vadības jomām. Darba empīriskā daļa sastāv no divām daļām - padziļināta vadības intervija un studentu aptauja. Ievāktie dati tiek analizēti, izmantojot aprakstošo statistiku un grafiku analīzi. Bakalaura darbs satur 1 tabulu, 12 figūras un 2 pielikumus. Šīs tabulas un figūras palīdz saprotamāk izprast bakalaura darbā pētito un analizēto informāciju. Kopējais lapu skaits ir 40. Bakalaura darbs ir rakstīts angļu valodā.
Keywords Darba devēju zīmols, Darba devēja tēls, Darbinieka vērtību piedāvājuma, Deloitte Latvija
Keywords in English Employer branding, Employer brand image, Employee value proposition (EVP), Deloitte Latvia
Language eng
Year 2018
Date and time of uploading 03.04.2018 12:49:35