Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Mijiedarbība starp korporatīvo tēlu un tā “publisko seju” sociālajos plašsaziņas medijos |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of the Interaction between Corporate Image and of its "Public Faces" in Social Media |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal |
Recenzents |
T.Ņikitina |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir “Mijiedarbības starp korporatīvo tēlu un tā “publiskajām sejām” sociālajos plašsaziņas līdzekļos”.
Katra veiksmīgi strādājoša organizācija cenšas izveidot, uzturēt un stiprināt tēlu jeb priekšstatu par sevi sabiedrības apziņā. Uzņēmuma pozitīvais tēls dod iespēju palielināt izlaistās produkcijas un sniegto pakalpojumu apjomu, atklāt jaunus noieta tirgus un paplašināt pakalpojumu sfēru, atrast jaunus darījumu partnerus, piesaistīt investīcijas, piedalīties starptautiskajos projektos.
Milzīga loma korporatīvā tēla veidošanā ir uzņēmuma vadītājam. Viņš atbild ne tikai par uzņēmuma lietišķo aktivitāti, personāla atlasi un tā sociālajām garantijām, darba apstākļiem un darba drošību, produkcijas un sniedzamo pakalpojumu kvalitāti, bet arī par to, kā izskatās šīs organizācijas tēls sabiedrības acīs.
Ir zināms, ka līdz ar masu plašsaziņas līdzekļiem cilvēka apziņu milzīgā mērā ietekmē Interneta sociālie tīkli. Tāpēc darba mērķis ir, izmantojot vispārpieejamo informāciju un statistiskās analīzes metodes, izvērtēt Latvijas uzņēmumu vadītāju aktivitāti sociālajos tīklos un tās nozīmi organizācijas pozitīvā tēla veidošanā.
Bakalaura darbs ir izklāstīts uz 50 lappusēm un satur 5 tabulas un 11 grafiskos attēlus, kā arī 2 pielikumus.
Darba valoda - angļu. |
Atslēgas vārdi |
korporatīvais tēls, sociālas plašsaziņas līdzekļi, “publiskas sejas” |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
corporate image, social media,"public faces" |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2018 10:26:36 |