Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Mijiedarbība starp korporatīvo tēlu un tā “publisko seju” sociālajos plašsaziņas medijos |
Title in English |
Analysis of the Interaction between Corporate Image and of its "Public Faces" in Social Media |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal |
Reviewer |
T.Ņikitina |
Abstract |
Bakalaura darba tēma ir “Mijiedarbības starp korporatīvo tēlu un tā “publiskajām sejām” sociālajos plašsaziņas līdzekļos”.
Katra veiksmīgi strādājoša organizācija cenšas izveidot, uzturēt un stiprināt tēlu jeb priekšstatu par sevi sabiedrības apziņā. Uzņēmuma pozitīvais tēls dod iespēju palielināt izlaistās produkcijas un sniegto pakalpojumu apjomu, atklāt jaunus noieta tirgus un paplašināt pakalpojumu sfēru, atrast jaunus darījumu partnerus, piesaistīt investīcijas, piedalīties starptautiskajos projektos.
Milzīga loma korporatīvā tēla veidošanā ir uzņēmuma vadītājam. Viņš atbild ne tikai par uzņēmuma lietišķo aktivitāti, personāla atlasi un tā sociālajām garantijām, darba apstākļiem un darba drošību, produkcijas un sniedzamo pakalpojumu kvalitāti, bet arī par to, kā izskatās šīs organizācijas tēls sabiedrības acīs.
Ir zināms, ka līdz ar masu plašsaziņas līdzekļiem cilvēka apziņu milzīgā mērā ietekmē Interneta sociālie tīkli. Tāpēc darba mērķis ir, izmantojot vispārpieejamo informāciju un statistiskās analīzes metodes, izvērtēt Latvijas uzņēmumu vadītāju aktivitāti sociālajos tīklos un tās nozīmi organizācijas pozitīvā tēla veidošanā.
Bakalaura darbs ir izklāstīts uz 50 lappusēm un satur 5 tabulas un 11 grafiskos attēlus, kā arī 2 pielikumus.
Darba valoda - angļu. |
Keywords |
korporatīvais tēls, sociālas plašsaziņas līdzekļi, “publiskas sejas” |
Keywords in English |
corporate image, social media,"public faces" |
Language |
eng |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
03.04.2018 10:26:36 |