Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Produkta iepakojuma un dizaina ietekme uz patērētāju pirkuma lēmumu kosmētikas industrijā: "Dzintars" analīze
Nosaukums angļu valodā The Impact of Product Packaging and Design on Consumer Buying Behavior in the Cosmetics Industry: An Analysis on Dzintars
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal
Recenzents P.Nazarova
Anotācija Produkta iepakojuma un dizaina ietekme uz patērētāju pirkuma lēmumu kosmētikas industrijā: "Dzintars" analīze. Bakalaura darbs. Zinātniskie vadītāji: Jānis Grēviņš, Ph.D., Inese Muzikante, Ph.D., Kumar Agarwal, M.Ed., Jesse Turner, B.Sc. Darba apjoms: 92.lpp., 30 bibliogrāfiskie nosaukumi, 3 pielikumi. Pētījuma mērķis: izpētīt un analizēt produkta iepakojuma un dizaina ietekmi uz patērētāju izvēli attiecībā uz Dzintars produktiem Latvijā. Pētījuma bāze: kosmētikas patērētāji Latvijā. Pētījuma teorētiskā un praktiskā nozīme: darbā definēti produkta iepakojuma un dizaina elementi, kuru ietekme tiek pārbaudīta Latvijas kosmētikas patērētāju izvēlē attiecībā pret "Dzintars" produktiem, aptaujas veidā. Dati tiek apkopoti un tiek aprēķināti respondentu vidējie rādītāji attiecībā pret produkta iepakojuma un dizaina ietekmi uz pirkšanas lēmumu un produkta izvēli kosmētikā. Iegūtie dati apstrādāti ar korelācijas analīzi, lai noteiktu korelāciju stiprumu starp dažādiem iepakojuma un dizaina elementiem un patērētāju pircēju izvēli. Kronbaha alfa tiek izmantota datu apstrādē, lai noteiktu datu ticamību.
Atslēgas vārdi Analīze par produktu iepakojuma un dizaina ietekmi (kosmētika)
Atslēgas vārdi angļu valodā Analysis of the impact of product packaging and design (cosmetics)
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 03.04.2018 09:39:08