Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Produkta iepakojuma un dizaina ietekme uz patērētāju pirkuma lēmumu kosmētikas industrijā: "Dzintars" analīze
Title in English The Impact of Product Packaging and Design on Consumer Buying Behavior in the Cosmetics Industry: An Analysis on Dzintars
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal
Reviewer P.Nazarova
Abstract Produkta iepakojuma un dizaina ietekme uz patērētāju pirkuma lēmumu kosmētikas industrijā: "Dzintars" analīze. Bakalaura darbs. Zinātniskie vadītāji: Jānis Grēviņš, Ph.D., Inese Muzikante, Ph.D., Kumar Agarwal, M.Ed., Jesse Turner, B.Sc. Darba apjoms: 92.lpp., 30 bibliogrāfiskie nosaukumi, 3 pielikumi. Pētījuma mērķis: izpētīt un analizēt produkta iepakojuma un dizaina ietekmi uz patērētāju izvēli attiecībā uz Dzintars produktiem Latvijā. Pētījuma bāze: kosmētikas patērētāji Latvijā. Pētījuma teorētiskā un praktiskā nozīme: darbā definēti produkta iepakojuma un dizaina elementi, kuru ietekme tiek pārbaudīta Latvijas kosmētikas patērētāju izvēlē attiecībā pret "Dzintars" produktiem, aptaujas veidā. Dati tiek apkopoti un tiek aprēķināti respondentu vidējie rādītāji attiecībā pret produkta iepakojuma un dizaina ietekmi uz pirkšanas lēmumu un produkta izvēli kosmētikā. Iegūtie dati apstrādāti ar korelācijas analīzi, lai noteiktu korelāciju stiprumu starp dažādiem iepakojuma un dizaina elementiem un patērētāju pircēju izvēli. Kronbaha alfa tiek izmantota datu apstrādē, lai noteiktu datu ticamību.
Keywords Analīze par produktu iepakojuma un dizaina ietekmi (kosmētika)
Keywords in English Analysis of the impact of product packaging and design (cosmetics)
Language eng
Year 2018
Date and time of uploading 03.04.2018 09:39:08