Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Datorspēļu izstrādes tehnoloģijas
Nosaukums angļu valodā Technologies for Development of Computer Games
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs Larisa Zaiceva
Recenzents Mārīte Kirikova
Anotācija Bakalaura darbā ir aplūkota datorspēļu vēsture un vairāki spēļu tipi, dota datorspēļu klasifikācija, aprakstīti spēļu izstrādes posmi, izstrādāšanas rīki un tehnoloģijas, kā arī veikta. divu populārāko spēļu dzinēju Unreal Engine 4 un Unity3D 5 analīzi, kas palīdz izvēlēties piemērotāko tehnoloģiju datorspēles izstrādei. Balstoties uz pētīšanas un analīzes rezultātiem, tika izstrādāts spēles prototips, lietojot mūsdienu tehnoloģijas, kas varētu tikt attīstīts līdz pilnvērtīgai datorspēlei. Bakalaura darbs satur 61 lappuses, 38 attēlus, 2 tabulas, 56 literatūras avotus un 2 pielikumi.
Atslēgas vārdi DATORSPĒLE, SPĒĻU IZSTRĀDE, DZINIS UNREAL ENGINE 4, DZINIS UNITY3D
Atslēgas vārdi angļu valodā COMPUTER GAMES, GAME DEVELOPMENT, UNREAL ENGINE 4, ENGINE UNITY3D
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 23.01.2018 10:45:56