Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Datorspēļu izstrādes tehnoloģijas |
Nosaukums angļu valodā |
Technologies for Development of Computer Games |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Larisa Zaiceva |
Recenzents |
Mārīte Kirikova |
Anotācija |
Bakalaura darbā ir aplūkota datorspēļu vēsture un vairāki spēļu tipi, dota datorspēļu klasifikācija, aprakstīti spēļu izstrādes posmi, izstrādāšanas rīki un tehnoloģijas, kā arī veikta. divu populārāko spēļu dzinēju Unreal Engine 4 un Unity3D 5 analīzi, kas palīdz izvēlēties piemērotāko tehnoloģiju datorspēles izstrādei. Balstoties uz pētīšanas un analīzes rezultātiem, tika izstrādāts spēles prototips, lietojot mūsdienu tehnoloģijas, kas varētu tikt attīstīts līdz pilnvērtīgai datorspēlei.
Bakalaura darbs satur 61 lappuses, 38 attēlus, 2 tabulas, 56 literatūras avotus un 2 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
DATORSPĒLE, SPĒĻU IZSTRĀDE, DZINIS UNREAL ENGINE 4, DZINIS UNITY3D |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
COMPUTER GAMES, GAME DEVELOPMENT, UNREAL ENGINE 4, ENGINE UNITY3D |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.01.2018 10:45:56 |