Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Datorspēļu izstrādes tehnoloģijas
Title in English Technologies for Development of Computer Games
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor Larisa Zaiceva
Reviewer Mārīte Kirikova
Abstract Bakalaura darbā ir aplūkota datorspēļu vēsture un vairāki spēļu tipi, dota datorspēļu klasifikācija, aprakstīti spēļu izstrādes posmi, izstrādāšanas rīki un tehnoloģijas, kā arī veikta. divu populārāko spēļu dzinēju Unreal Engine 4 un Unity3D 5 analīzi, kas palīdz izvēlēties piemērotāko tehnoloģiju datorspēles izstrādei. Balstoties uz pētīšanas un analīzes rezultātiem, tika izstrādāts spēles prototips, lietojot mūsdienu tehnoloģijas, kas varētu tikt attīstīts līdz pilnvērtīgai datorspēlei. Bakalaura darbs satur 61 lappuses, 38 attēlus, 2 tabulas, 56 literatūras avotus un 2 pielikumi.
Keywords DATORSPĒLE, SPĒĻU IZSTRĀDE, DZINIS UNREAL ENGINE 4, DZINIS UNITY3D
Keywords in English COMPUTER GAMES, GAME DEVELOPMENT, UNREAL ENGINE 4, ENGINE UNITY3D
Language eng
Year 2018
Date and time of uploading 23.01.2018 10:45:56