Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Datorspēļu izstrādes tehnoloģijas |
Title in English |
Technologies for Development of Computer Games |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Larisa Zaiceva |
Reviewer |
Mārīte Kirikova |
Abstract |
Bakalaura darbā ir aplūkota datorspēļu vēsture un vairāki spēļu tipi, dota datorspēļu klasifikācija, aprakstīti spēļu izstrādes posmi, izstrādāšanas rīki un tehnoloģijas, kā arī veikta. divu populārāko spēļu dzinēju Unreal Engine 4 un Unity3D 5 analīzi, kas palīdz izvēlēties piemērotāko tehnoloģiju datorspēles izstrādei. Balstoties uz pētīšanas un analīzes rezultātiem, tika izstrādāts spēles prototips, lietojot mūsdienu tehnoloģijas, kas varētu tikt attīstīts līdz pilnvērtīgai datorspēlei.
Bakalaura darbs satur 61 lappuses, 38 attēlus, 2 tabulas, 56 literatūras avotus un 2 pielikumi. |
Keywords |
DATORSPĒLE, SPĒĻU IZSTRĀDE, DZINIS UNREAL ENGINE 4, DZINIS UNITY3D |
Keywords in English |
COMPUTER GAMES, GAME DEVELOPMENT, UNREAL ENGINE 4, ENGINE UNITY3D |
Language |
eng |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
23.01.2018 10:45:56 |