Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Būvniecība |
Nosaukums |
Autoservisa ēka ar nesošu tērauda karkasu |
Nosaukums angļu valodā |
Car repair building with steel load-bearing structure |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Raimonds Ozoliņš |
Recenzents |
Videvuds Ārijs Lapsa |
Anotācija |
Diplomdarbs sastāv no divām daļām:
1) bakalaura pētnieciskais darbs “Celtņu ceļa siju projektēšanas metodiku salīdzinoša analīze”;
2) inženierprojekts “Autoservisa ēka ar nesošu tērauda karkasu”.
Bakalaura darbā ir pētītas celtņu ceļa siju aprēķina metodikas. Darba gaitā raksturotas vispārīgas celtņu ceļa siju konstruktīvās īpatnības. Ir apkopota un izanalizēta informācija par slodžu un piepļu noteikšanas kārtību saskaņā ar dažādām aprēķina metodikām. Salīdzināti celtņu ceļa siju šķērsgriezuma pārbaužu veidi un prasības stiprības, noturības, izturības un stinguma nodrošināšanas jautājumos. Konstatētas un aprakstītas principiālas līdzības un atšķirības celtņu ceļa siju aprēķinu metodikās. Izstrādāti skaitliski piemēri, uz kuru bāzes salīdzināti aprēķina metodiku iegūstamie rezultāti.
Inženierprojekts izstrādāts objektam “Autoservisa ēka ar nesošu tērauda karkasu”. Projekts sastāv no grafiskās daļas un paskaidrojuma raksta. Inženierprojekta sastāvā ietilpst arhitektūras, būvkonstrukciju, darbu veikšanas organizācijas, ekonomiskā, kā arī darba un vides aizsardzības daļa. Projektējamais objekts ir vienstāvu tērauda karkasa ēka ar ražošanas un publiski-saimnieciskām zonām. Arhitektūras daļa satur ēkas un tās elementu telpisko un funkcionālo raksturojumu. Būvkonstrukciju daļā veikta ēkas ražošanas daļas šķērsrāmja projektēšana – kopnes, celtņu ceļa sijas, kolonnas, pamata un pamatnes, kā arī savienojošo mezglu aprēķini. Celtņu ceļas siju projektēšanā pielietotas bakalaura darba izstrādē iegūtās zināšanas. Darbu veikšanas organizācijas daļa satur pielietoto būvdarbu tehnoloģiju un mehānismu aprakstu. Ekonomiskā daļa ietver lokālo tāmi mūrēšanas darbiem, kopsavilkuma aprēķinu un būvniecības koptāmi. Darba un vides aizsardzības daļā izstrādāti būvlaukumā nodarbināto un apkārtējās vides aizsardzības pasākumi. Grafiskās daļas rasējumi ilustrē paskaidrojumu rakstā ietverto informāciju.
Diplomdarbs ir izstrādāts latviešu valodā. Paskaidrojuma raksta apjoms ir 298 lapaspuses. Darba saturā ietilpst 56 attēli, 68 tabulas un 6 pielikumi. Grafiskā daļa sastāv no 11 atsevišķām rasējumu lapām. Darba izstrādei izmantoti 73 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
celtņu ceļa siju aprēķinu metodikas, celtņu ceļa siju pārbaudes, celtņa slodzes, celtņu ceļa sijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
crane runway beam’s design methods, crane runway beam’s verifications, crane loads, crane runway beams |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.01.2018 11:46:33 |