Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Sociālo mediju izmantošana mārketingā" |
Nosaukums angļu valodā |
"The use of social media in marketing" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Lekt. Mg.oec.R.Greitāne |
Recenzents |
Pr.doc. Mg.oec. I.Ezera |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Eva Skujiņa
Bakalaura darba zinātniskā vadītāja: RTU lektore, Mg.oec. Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: Sociālo mediju izmantošana mārketingā.
Bakalaura darba apjoms: 64 lapas, kurās ietvertas 21 tabulas, 17 attēli un 9 formulas. Darba analītiskā apskata daļa sastāv no 5 nodaļām; pētījumu un aprēķinu daļa no 3 nodaļām un 3 apakšnodaļām.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: speciāla un vispārēja literatūra, dažādi elektroniskie resursi, Latvijas Republikas statistikas dati, kā arī uzņēmumu publicētie un nepublicētie materiāli kopā 43 literatūras avoti.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: izvērtēta esošā situācija sociālo mediju izmantošanā mārketingā kopumā, izpētīti to kanāli un raksturojošie rādītāji un reklāmas izvietošanas iespējas; veikta konkrēta uzņēmuma sociālo mediju izmantošanas noteikšana un ieteikumu izstrāde.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Skujiņa E. Sociālo mediju izmantošana mārketingā: Bakalaura darbs Zinātn. vadītāja Greitāne R. Datorsalikums. Rīga: RTU, 2011. 64 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Sociālie mediji, mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Social media, marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2011 16:58:56 |