Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Sociālo mediju izmantošana mārketingā"
Title in English "The use of social media in marketing"
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Lekt. Mg.oec.R.Greitāne
Reviewer Pr.doc. Mg.oec. I.Ezera
Abstract Bakalaura darba autore: Eva Skujiņa Bakalaura darba zinātniskā vadītāja: RTU lektore, Mg.oec. Rita Greitāne Bakalaura darba temats: Sociālo mediju izmantošana mārketingā. Bakalaura darba apjoms: 64 lapas, kurās ietvertas 21 tabulas, 17 attēli un 9 formulas. Darba analītiskā apskata daļa sastāv no 5 nodaļām; pētījumu un aprēķinu daļa no 3 nodaļām un 3 apakšnodaļām. Bakalaura darbā izmantotie materiāli: speciāla un vispārēja literatūra, dažādi elektroniskie resursi, Latvijas Republikas statistikas dati, kā arī uzņēmumu publicētie un nepublicētie materiāli kopā 43 literatūras avoti. Bakalaura darba galvenie rezultāti: izvērtēta esošā situācija sociālo mediju izmantošanā mārketingā kopumā, izpētīti to kanāli un raksturojošie rādītāji un reklāmas izvietošanas iespējas; veikta konkrēta uzņēmuma sociālo mediju izmantošanas noteikšana un ieteikumu izstrāde. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Skujiņa E. Sociālo mediju izmantošana mārketingā: Bakalaura darbs Zinātn. vadītāja Greitāne R. Datorsalikums. Rīga: RTU, 2011. 64 lpp.
Keywords Sociālie mediji, mārketings
Keywords in English Social media, marketing
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 06.06.2011 16:58:56