Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Dīzeļlokomotīvju vilces piedziņas pamatbojājumi un riteņmotora bloka ceha projektēšana |
Nosaukums angļu valodā |
Main defects of diesel locomotives traction gear and designing the wheel-motor unit workshop |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Pāvels Gavrilovs |
Recenzents |
LDz Sadarbības partnieri A/S “Pasažieru vilciens” Tehniskās daļas vecākais inženieris tehnologs Dmitrijs Gorbačovs |
Anotācija |
Bakalaura darba nosaukums ir “Dīzeļlokomotīvju vilces piedziņas pamatbojājumi un riteņmotorbloka ceha projektēšana”.
Bakalaura darba mērķis ir veikt dīzeļlokomotīves vilces piedziņas neplāna remontu apskatu par 5 gadiem un izstrādāt vai piedāvāt priekšlikumu vilces piedziņas uzlabošanai.
Bakalaura darbs ir izstrādāts pamatojoties uz speciālo, tehnisko literatūru, zinātniskiem rakstiem, kā arī ar VAS „Latvijas dzelzceļa” instrukciju palīdzību.
Bakalaura darba uzbūve ir veidota tā, lai varētu saprotamāk aptvert dīzeļlokomotīves riteņmotorbloka nozīmi un nepieciešamību. Pirmā nodaļa ir saistīta ar riteņmotorbloka vilces piedziņas uzbūvi, iedalīšanas veidiem un darbības principiem, kā arī vilces piedziņas parametru aprēķiniem. Otrā nodaļa ir saistīta ar riteņmotorbloka vilces piedziņas ierīces atteikumiem ekspluatācijā. Trešā nodaļa ir saistīta ar dīzeļlokomotīvju remonta sistēmu un to periodiskumu. Ceturtā nodaļa ir saistīta ar lokomotīvju remonta ceha projektēšanu.
Bakalaura darba pētījums - neplāna remonta atskaišu sistēmas analīze no 2012.gada līdz 2016.gadam.
Bakalaura darba apjoms ir 56 lpp., tas sastāv no 4 nodaļām un 4 pielikumiem; izveidotas 11 tabulas; 12 attēli; Bakalaura darba pētīšanai tika izmantoti 17 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Dīzeļlokomotīvju vilces piedziņas pamatbojājumi |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
The main causes of malfunctions of the diesel locomotive traction drive |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.01.2018 14:22:41 |