Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Railway Transport
Title in original language Dīzeļlokomotīvju vilces piedziņas pamatbojājumi un riteņmotora bloka ceha projektēšana
Title in English Main defects of diesel locomotives traction gear and designing the wheel-motor unit workshop
Department
Scientific advisor Pāvels Gavrilovs
Reviewer LDz Sadarbības partnieri A/S “Pasažieru vilciens” Tehniskās daļas vecākais inženieris tehnologs Dmitrijs Gorbačovs
Abstract Bakalaura darba nosaukums ir “Dīzeļlokomotīvju vilces piedziņas pamatbojājumi un riteņmotorbloka ceha projektēšana”. Bakalaura darba mērķis ir veikt dīzeļlokomotīves vilces piedziņas neplāna remontu apskatu par 5 gadiem un izstrādāt vai piedāvāt priekšlikumu vilces piedziņas uzlabošanai. Bakalaura darbs ir izstrādāts pamatojoties uz speciālo, tehnisko literatūru, zinātniskiem rakstiem, kā arī ar VAS „Latvijas dzelzceļa” instrukciju palīdzību. Bakalaura darba uzbūve ir veidota tā, lai varētu saprotamāk aptvert dīzeļlokomotīves riteņmotorbloka nozīmi un nepieciešamību. Pirmā nodaļa ir saistīta ar riteņmotorbloka vilces piedziņas uzbūvi, iedalīšanas veidiem un darbības principiem, kā arī vilces piedziņas parametru aprēķiniem. Otrā nodaļa ir saistīta ar riteņmotorbloka vilces piedziņas ierīces atteikumiem ekspluatācijā. Trešā nodaļa ir saistīta ar dīzeļlokomotīvju remonta sistēmu un to periodiskumu. Ceturtā nodaļa ir saistīta ar lokomotīvju remonta ceha projektēšanu. Bakalaura darba pētījums - neplāna remonta atskaišu sistēmas analīze no 2012.gada līdz 2016.gadam. Bakalaura darba apjoms ir 56 lpp., tas sastāv no 4 nodaļām un 4 pielikumiem; izveidotas 11 tabulas; 12 attēli; Bakalaura darba pētīšanai tika izmantoti 17 literatūras avoti.
Keywords Dīzeļlokomotīvju vilces piedziņas pamatbojājumi
Keywords in English The main causes of malfunctions of the diesel locomotive traction drive
Language lv
Year 2018
Date and time of uploading 10.01.2018 14:22:41