Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“Betona barjeru pārvietošanas iekārtas ieviešanas iespēju analīze Latvijā” (“Kungu ielas rekonstrukcija”) |
Nosaukums angļu valodā |
“Analysis of Barrier Transfer Machine Implementation Possibilities in Latvia” (“Reconstruction of Kungu Street”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
J.Smirnovs |
Recenzents |
B.Jeļisejevs, VAS "LVC" SIC vadītājs |
Anotācija |
Profesionālā bakalaura studiju noslēguma darbā izstrādātā bakalaura darba tēma ir “Betona barjeru pārvietošanas iekārtas ieviešanas iespēju analīze Latvijā”, inženierprojektā tiek izstrādātas ielas rekonstrukcijas projekts Kungu ielai, Vaiņodē.
Satiksmes intensitātes pieaugums, transportlīdzekļu skaita pieaugums mūsdienās noved līdz tam, ka ceļu caurlaidspēja kļūst par mazu, līdz ar to rodas satiksmes sastrēgumi, vidējā ātruma būtiska pazemināšanās, vairāk apdzīšanu manevru, kas noved līdz bīstamām situācijām uz ceļa. Lai uzlabotu ceļa drošību un uzlabotu satiksmes kvalitāti kā alternatīvu iespējams izmantot šo barjeru sistēmu. Sistēma efektīvi palielina satiksmes plūsmu un samazina sastrēgumu garumu, tādējādi padarot jau esoša vai jauna ceļa izmantošanu daudz efektīvāku.
Bakalaura darba mērķis ir analizēt vai betona barjeru sistēmas ieviešana Latvijā būtu optimāla. Veikt izpēti par barjeru pārvietošanas iekārtas efektivitāti remontdarbu laikā, satiksmes plūsmas organizēšanā un satiksmes drošības uzlabošanā.
Darba uzdevumi:
1. Izpētīt betona barjeru pārvietošanas iekārtas darbības principus;
2. Izpētīt betona barjeru piedāvājumus un to pielietojumus remontdarbu laikā un satiksmes organizēšanā;
3. Pamatot ieguvumus izmantojot šo barjeru sistēmu;
4. Novērtēt satiksmes plūsmas intensitāti un caurlaidspēju uz autoceļa A1 pie Ādažiem un veikt izmaksu aprēķinu;
5. Veikt secinājumus.
Inženierprojektā tiek analizēti trīs ceļu konstrukciju izbūves varianti no kuriem tiek izvēlēts ekonomiski un tehniski izdevīgākais variants. Projektā tiek izveidota gājēju ietve un izveidota ūdens atvades sistēma visā posma garumā. Projektā izklāstītas visas koncepcijas, tehniskie aprēķini, tehniskās specifikācijas, kā arī uzrādīti darbu daudzumi un to izmaksas.
Bakalaura darbs (ar inženierprojektu) sastāv no 145 lappusēm, 13 rasējumiem, 71 tabulas, 37 attēliem, 34 informācijas avotiem un pielikuma. |
Atslēgas vārdi |
Betona barjeru pārvietošanas iekārta; betona barjeras; satiksmes organizācija; sastrēgumu mazināšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Barrier transfer machine; concrete barriers; traffic flow organization; congestion reduction |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.01.2018 19:46:54 |