Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Biznesa stratēģijas izstrāde jaunam mākslas priekšmetu tirdzniecības uzņēmumam Latvijā
Nosaukums angļu valodā Business Strategy Development for a new Art Dealership Venture in Latvia
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs A.Dzedons
Recenzents I.Jākobsone
Anotācija Maģistra darba mērķis ir izstrādāt biznesa stratēģiju jaunam mākslas priekšmetu tirdzniecības uzņēmumam Latvijā. Galvenā problēma, kas tikta analizēta maģistra darba ietvaros ir uzņēmējdarbības forma, īstenošanas stratēģija un biznesa modelis, kas būtu nepieciešamas, lai uzsāktu šāda veida uzņēmējdarbību 2018. gadā un nodrošinātu ilgtermiņa pastāvēšanu tirgū. Paredzamā mākslas tirdzniecības uzņēmuma darbība atbilstoši izstrādātajam biznesa modelim ir plānota gan Latvijā, gan arī uz eksporta tirgiem. Lai sasniegtu uzstādīto mērķi tika veikta tirgus izpēte Latvijā un vienā no potenciālajiem eksporta virzieniem – Zviedrijā. Tika veikta paredzamā uzņēmuma iekšējās vides un konkurences priekšrocību analīze. Apkopojot pētījuma rezultātus, tika izanalizētas iespējamās alternatīvas, sniegtas rekomendācijas un piedāvāts uzņēmuma stratēģijas īstenošanas risinājums, kas paredz sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Riga Art Dealership” izveidi un tās darbības uzsākšanu 2018. gada vasarā. Maģistra darba risinājuma daļā tiek piedāvāta pārdošanas un mārketinga stratēģija un biznesa modeļa risinājums ar no tā izrietošajiem finanšu aprēķiniem. Tiek paredzēts, ka pie piedāvātajiem biznesa modeļa nosacījumiem un tirgus situācijas, plānotais uzņēmums varētu sasniegt 100 tūkstošus euro lielu apgrozījumu piecu gadu laikā un nodrošinātu mākslas priekšmetu tirdzniecības vērtības apgrozījuma attiecību Latvijas tirgū un ārvalstu tirgos - 60%/40%. Galvenās plānotā uzņēmuma konkurences priekšrocības ir inovatīvs mākslas priekšmetu tirdzniecības pakalpojumu sniegšanas veids Latvijā, ekskluzīvas zināšanas un sakari mākslas tirgū Latvijā un ārvalstīs. Maģistra darbs sastāv no 9 daļām, 3 tabulām, 17 attēliem un 10 pielikumiem.
Atslēgas vārdi Mākslas priekšmetu tirdzniecība, start-up uzņēmums, biznesa modelis, eksports uz Zviedriju, stratēģija
Atslēgas vārdi angļu valodā Art dealership, artwork sales, start-up, business model, export to Sweden, strategy
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 08.01.2018 10:25:52