Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Zīmola stratēģijas izstrāde Proenzi produktu līnijai Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Branding Strategy for Proenzi Product Line in Latvia |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
V.Kaže |
Recenzents |
I.Eglīte |
Anotācija |
Šī maģistra darba tēma ir “Proenzi produktu līnijas zīmola stratēģija Latvijā”. Maģistra darbā tiek apskatīta Proenzi zīmola vispārējā problēma Latvijas tirgū - zaudēta identitāte pēc zīmola tēla maiņas. Šīs problēmas galvenie rādītāji ir: zemā tirgus daļa, zems produktu lietošanas līmenis, kā arī zema zīmola atpazīstamība. Darbā izmantotās datu analīzes metodes identificēja arī sekojošas problēmas zīmola vadības līmenī: zīmola identitātes / virziena zudums, nespēja ieviest inovācijas, kā arī nespēja laikus atpazīt un identificēt patērētāju vajadzību attīstību. Turklāt Walmark Company nav ilgtspējīgas zīmola stratēģijas, tā vietā uzņēmums īslaicīgi koncentrējas uz pašreizējo rentabilitāti, kā arī darbojas ļoti konkurētspējīgā tirgū ar zemu lojalitāti kategorijas produktiem.
Maģistra darbs ir kontentanalīze, kas veikts izmantojot teorijas un korporatīvos pārskatus, kā arī autores pašas pieredzi šajā nozarē. Papildus tam tika veiktas vairākas intervijas ar Latvijas filiāles atbildīgajiem darbiniekiem un veikts neliels pētījums aptiekās, intervējot farmaceitus.
Maģistra darbā ir iekļauti 7 attēli un 17 pielikumi.
Maģistra darbs ir rakstīts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Zīmola stratēģijas izstrāde Proenzi produktu līnijai Latvijā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Branding strategy for Proenzi product line in Latvia |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.01.2018 12:13:32 |