Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Zīmola stratēģijas izstrāde Proenzi produktu līnijai Latvijā |
Title in English |
Branding Strategy for Proenzi Product Line in Latvia |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
V.Kaže |
Reviewer |
I.Eglīte |
Abstract |
Šī maģistra darba tēma ir “Proenzi produktu līnijas zīmola stratēģija Latvijā”. Maģistra darbā tiek apskatīta Proenzi zīmola vispārējā problēma Latvijas tirgū - zaudēta identitāte pēc zīmola tēla maiņas. Šīs problēmas galvenie rādītāji ir: zemā tirgus daļa, zems produktu lietošanas līmenis, kā arī zema zīmola atpazīstamība. Darbā izmantotās datu analīzes metodes identificēja arī sekojošas problēmas zīmola vadības līmenī: zīmola identitātes / virziena zudums, nespēja ieviest inovācijas, kā arī nespēja laikus atpazīt un identificēt patērētāju vajadzību attīstību. Turklāt Walmark Company nav ilgtspējīgas zīmola stratēģijas, tā vietā uzņēmums īslaicīgi koncentrējas uz pašreizējo rentabilitāti, kā arī darbojas ļoti konkurētspējīgā tirgū ar zemu lojalitāti kategorijas produktiem.
Maģistra darbs ir kontentanalīze, kas veikts izmantojot teorijas un korporatīvos pārskatus, kā arī autores pašas pieredzi šajā nozarē. Papildus tam tika veiktas vairākas intervijas ar Latvijas filiāles atbildīgajiem darbiniekiem un veikts neliels pētījums aptiekās, intervējot farmaceitus.
Maģistra darbā ir iekļauti 7 attēli un 17 pielikumi.
Maģistra darbs ir rakstīts angļu valodā. |
Keywords |
Zīmola stratēģijas izstrāde Proenzi produktu līnijai Latvijā |
Keywords in English |
Branding strategy for Proenzi product line in Latvia |
Language |
eng |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
03.01.2018 12:13:32 |