Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmuma mārketinga attīstības stratēģija" |
Nosaukums angļu valodā |
"Marketing Development Strategy of a Sports Nutrition Trade Company" |
Struktūrvienība |
22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts |
Darba vadītājs |
Andersone Ieva |
Recenzents |
Zenčaka Andra, Mg.oec., IEVF doktorante |
Anotācija |
Ļebedeva J. Sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmuma mārketinga attīstības stratēģija: Maģistra darbs/ J.Ļebedeva, I.Andersone.- Rīga: RTU, IUV katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2017. – 96 lpp.
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 96 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 9 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 38 avoti latviešu, 68 angļu un 1 krievu valodā.
Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga attīstības stratēģiju sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmumam SIA 5erslife.
1. daļā ir aplūkota tirdzniecības nozare un tās tendences, interneta lietošana un tiešsaistes iepirkšanās Latvijā, interneta ietekme uz mārketingu, kā arī sporta uztura bagātinātāju nozares konkurence, uzņēmējdarbības vides analīze un sporta uztura bagātinātāju nozares raksturīgas tendences pasaulē un Latvijā.
2. daļā ir aplūkots mārketinga jēdziens, raksturoti digitālie patērētāji, to raksturojumi, tiešsaistes uzvedība un tiešsaistes pirkšanas process, tiek analizēta digitālās pasaules ietekme uz mārketinga kompleksa sastāvdaļām, tiek aprakstīta uzņēmuma digitālā klātbūtne un sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības nozarei atbilstoši digitālā mārketinga rīki. Daļas noslēgumā tiek aprakstīta mārketinga attīstības stratēģija.
3. daļā ir aplūkota sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmuma SIA 5erslife darbība un esošas mārketinga aktivitātes, tiek izstrādāta mārketinga attīstības stratēģija digitālajā vidē un aprēķināts tās īstenošanai nepieciešamais budžets
Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi: sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības nozare Latvijā ir sīvā konkurence, lai konkurētu tajā, uzņēmumiem ir jāattīsta savas mārketinga aktivitātes. Sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmuma mārketinga attīstības stratēģijai ir jābūt veiktajai digitālajā vidē. |
Atslēgas vārdi |
digitālais mārketings, mārketinga stratēģija, sporta uzturs, digitālais mārketinga komplekss |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
digital marketing, marketing strategy, sport nutrition, digital marketing mix |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.01.2018 11:03:49 |