Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmuma mārketinga attīstības stratēģija"
Nosaukums angļu valodā "Marketing Development Strategy of a Sports Nutrition Trade Company"
Autors Jeļena Ļebedeva
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Andersone Ieva
Recenzents Zenčaka Andra, Mg.oec., IEVF doktorante
Anotācija Ļebedeva J. Sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmuma mārketinga attīstības stratēģija: Maģistra darbs/ J.Ļebedeva, I.Andersone.- Rīga: RTU, IUV katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2017. – 96 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 96 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 9 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 38 avoti latviešu, 68 angļu un 1 krievu valodā. Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga attīstības stratēģiju sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmumam SIA 5erslife. 1. daļā ir aplūkota tirdzniecības nozare un tās tendences, interneta lietošana un tiešsaistes iepirkšanās Latvijā, interneta ietekme uz mārketingu, kā arī sporta uztura bagātinātāju nozares konkurence, uzņēmējdarbības vides analīze un sporta uztura bagātinātāju nozares raksturīgas tendences pasaulē un Latvijā. 2. daļā ir aplūkots mārketinga jēdziens, raksturoti digitālie patērētāji, to raksturojumi, tiešsaistes uzvedība un tiešsaistes pirkšanas process, tiek analizēta digitālās pasaules ietekme uz mārketinga kompleksa sastāvdaļām, tiek aprakstīta uzņēmuma digitālā klātbūtne un sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības nozarei atbilstoši digitālā mārketinga rīki. Daļas noslēgumā tiek aprakstīta mārketinga attīstības stratēģija. 3. daļā ir aplūkota sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmuma SIA 5erslife darbība un esošas mārketinga aktivitātes, tiek izstrādāta mārketinga attīstības stratēģija digitālajā vidē un aprēķināts tās īstenošanai nepieciešamais budžets Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi: sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības nozare Latvijā ir sīvā konkurence, lai konkurētu tajā, uzņēmumiem ir jāattīsta savas mārketinga aktivitātes. Sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmuma mārketinga attīstības stratēģijai ir jābūt veiktajai digitālajā vidē.
Atslēgas vārdi digitālais mārketings, mārketinga stratēģija, sporta uzturs, digitālais mārketinga komplekss
Atslēgas vārdi angļu valodā digital marketing, marketing strategy, sport nutrition, digital marketing mix
Valoda lv
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 03.01.2018 11:03:49