Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmuma mārketinga attīstības stratēģija" |
Title in English |
"Marketing Development Strategy of a Sports Nutrition Trade Company" |
Department |
Institute of Business Engineering and Management |
Scientific advisor |
Andersone Ieva |
Reviewer |
Zenčaka Andra, Mg.oec., IEVF doktorante |
Abstract |
Ļebedeva J. Sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmuma mārketinga attīstības stratēģija: Maģistra darbs/ J.Ļebedeva, I.Andersone.- Rīga: RTU, IUV katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2017. – 96 lpp.
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 96 lpp., tajā iekļauti 26 attēli, 9 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 38 avoti latviešu, 68 angļu un 1 krievu valodā.
Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga attīstības stratēģiju sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmumam SIA 5erslife.
1. daļā ir aplūkota tirdzniecības nozare un tās tendences, interneta lietošana un tiešsaistes iepirkšanās Latvijā, interneta ietekme uz mārketingu, kā arī sporta uztura bagātinātāju nozares konkurence, uzņēmējdarbības vides analīze un sporta uztura bagātinātāju nozares raksturīgas tendences pasaulē un Latvijā.
2. daļā ir aplūkots mārketinga jēdziens, raksturoti digitālie patērētāji, to raksturojumi, tiešsaistes uzvedība un tiešsaistes pirkšanas process, tiek analizēta digitālās pasaules ietekme uz mārketinga kompleksa sastāvdaļām, tiek aprakstīta uzņēmuma digitālā klātbūtne un sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības nozarei atbilstoši digitālā mārketinga rīki. Daļas noslēgumā tiek aprakstīta mārketinga attīstības stratēģija.
3. daļā ir aplūkota sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmuma SIA 5erslife darbība un esošas mārketinga aktivitātes, tiek izstrādāta mārketinga attīstības stratēģija digitālajā vidē un aprēķināts tās īstenošanai nepieciešamais budžets
Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi: sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības nozare Latvijā ir sīvā konkurence, lai konkurētu tajā, uzņēmumiem ir jāattīsta savas mārketinga aktivitātes. Sporta uztura bagātinātāju tirdzniecības uzņēmuma mārketinga attīstības stratēģijai ir jābūt veiktajai digitālajā vidē. |
Keywords |
digitālais mārketings, mārketinga stratēģija, sporta uzturs, digitālais mārketinga komplekss |
Keywords in English |
digital marketing, marketing strategy, sport nutrition, digital marketing mix |
Language |
lv |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
03.01.2018 11:03:49 |