Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Cenu politikas izstrādāšana grāmatvedības ārpakalpojumu uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Pricing Policy Development in an Accounting Outsourcing Company" |
Struktūrvienība |
22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts |
Darba vadītājs |
Voronova Irina |
Recenzents |
Mālmanis Uģis, RTU Finanšu plānošanas un vadības dep. direktors |
Anotācija |
Špakovska I. Cenu politikas izstrādāšana grāmatvedības ārpakalpojumu uzņēmumā: Maģistra darbs/ I. Špakovska, I. Voronova.- Rīga: RTU, IUV katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2017. – 107 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 107 lpp., tajā iekļauti 17 attēli un 21 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 29 avoti latviešu un 8 angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Darba mērķis ir atpazīt cenu politikas izstrādāšanas problēmas pētāmajā uzņēmumā un piedāvāt iespējamās alternatīvas. Pirmajā daļā ir veikta grāmatvedības pakalpojumu tirgus izpēte, apkopoti dažādi likumdošanas akti un to ietekme uz pētījuma objektu, tiek apkopota pamatinformācija par pētāmo grāmatvedības ārpakalpojumu uzņēmumu un veikta tā SVID analīze. Otrajā daļā ir apkopots cenu politikas teorētiskā bāze un izstrādāta aptauja respondentiem – dažādu grāmatvedības ārpakalpojumu uzņēmumu vadītājiem. Trešajā daļā ir analizēti aptaujā iegūtie dati, veikta pētāmā uzņēmuma peļņas un zaudējumu pārskata horizontālā un vertikālā analīze, veikta rentabilitātes rādītāju analīze, izstrādāts cenu politikas veidošanas procesa modelis. Nozīmīgākais secinājums ir tas, ka lielākā daļa aptaujāto respondentu (~55%) izmanto uz izmaksām balstītu cenu politiku un tam tiek izteikts priekšlikums uzņēmuma vadībai izstrādāt tādu cenu politiku, kas ir gan uz izmaksām, gan konkurentiem, gan gaidāmo peļņu balstīta, lai, nepieciešamības gadījumā, varētu klientiem piedāvāt izdevīgāku cenu politikas piedāvājumu, tādejādi kļūstot simpātiskākam sadarbības partnerim starp citiem grāmatvedības pakalpojumu sniedzējiem Latvijā. |
Atslēgas vārdi |
Cena, cenu politika, mārketinga 4P, |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Price, pricing policy, marketing 4P |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.12.2017 19:51:04 |