Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Uzņēmuma informācijas tehnoloģijas pakalpojumu nepārtrauktības nodrošināšana |
Nosaukums angļu valodā |
Ensuring Enterprise Information Technology Service Continuity |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Andrejs Romānovs |
Recenzents |
Dr. sc. ing. Jans Šlihte |
Anotācija |
Dotajā maģistra darbā tika apskatītas informācijas tehnoloģiju vadības metodikas - ITIL, COBIT un Microsoft Operations Framework. Tuvāk tika apskatīta IT pakalpojumu nepārtrauktības vadība - tās galvenie mērķi un uzdevumi, kā arī loma biznesa un IT procesos. IT pakalpojumu nepārtrauktības vadība ļauj uzņēmumiem vieglāk pārciest dažāda veida katastrofas - sākot ar tehniskām kļūdām un beidzot ar dabas katastrofām. Apskatot un izpētot IT pakalpojumu nepārtrauktības vadību, kā arī izanalizējot organizācijas "International School of Riga" biznesa prasības un IT sistēmas stāvokli, tika izveidotas metodes un plāni, ar kuru palīdzību šajā organizācijā var ieviest IT pakalpojumu nepārtrauktību.
Darbā tika aprakstīta praktiska IT pakalpojumu nepārtrauktības ieviešana mācību iestādē "International School of Riga". Ieviešanas process sastāv no 4 procesiem un 13 apakšprocesiem. Ieviešana tika veikta saskaņā ar iepriekš izstrādātiem plāniem un metodēm.
Darbs satur 92 lappuses, 9 attēlus un 9 tabulas. Tika izmantoti 42 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
IT pakalpojumu nepārtrauktības vadība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
IT service continuity management |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2011 15:11:24 |