Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Zīmola atpazīstamības veicināšana Latvijas tirgū" |
Nosaukums angļu valodā |
"Increasing Brand Awareness in Latvian Market" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Andersone Ieva |
Recenzents |
Levina Baiba, lektore, Mg.oec., IUV katedra |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Kristīne Legzdiņa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Zīmola Vaide atpazīstamības veicināšana Latvijas tirgū
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 18 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 17 avoti latviešu, 14 angļu, 1 un krievu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījums ir veikts, lai izstrādātu priekšlikumus Vaides piedāvātās produkcijas zīmola atpazīstamības veicināšanai Latvijā. Pētījums sastāv no trīs daļām – analītiskās daļas, pētījumu daļas un aprēķina daļas. Izpētīta zīmola Vaide atpazīstamība un izstrādāti priekšlikumi atpazīstamības veicināšanai Latvijas tirgū. Pētījuma ietvaros gūtos rezultātus ir iespējams izmantot kā informācijas avotu uzņēmuma mārketinga aktivitātēm.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Legzdiņa K. Zīmola Vaide atpazīstamības veicināšana Latvijas tirgū.: Bakalaura darbs/ K. Legzdiņa, I. Andersone. - Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma 2017. – 65 lpp. |
Atslēgas vārdi |
zīmola atpazīstamība, veicināšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
brand recognition, brand promotion, brand awareness |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.12.2017 11:18:19 |