Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Zīmola atpazīstamības veicināšana Latvijas tirgū" |
Title in English |
"Increasing Brand Awareness in Latvian Market" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Andersone Ieva |
Reviewer |
Levina Baiba, lektore, Mg.oec., IUV katedra |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Kristīne Legzdiņa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Zīmola Vaide atpazīstamības veicināšana Latvijas tirgū
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 18 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 17 avoti latviešu, 14 angļu, 1 un krievu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījums ir veikts, lai izstrādātu priekšlikumus Vaides piedāvātās produkcijas zīmola atpazīstamības veicināšanai Latvijā. Pētījums sastāv no trīs daļām – analītiskās daļas, pētījumu daļas un aprēķina daļas. Izpētīta zīmola Vaide atpazīstamība un izstrādāti priekšlikumi atpazīstamības veicināšanai Latvijas tirgū. Pētījuma ietvaros gūtos rezultātus ir iespējams izmantot kā informācijas avotu uzņēmuma mārketinga aktivitātēm.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Legzdiņa K. Zīmola Vaide atpazīstamības veicināšana Latvijas tirgū.: Bakalaura darbs/ K. Legzdiņa, I. Andersone. - Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma 2017. – 65 lpp. |
Keywords |
zīmola atpazīstamība, veicināšana |
Keywords in English |
brand recognition, brand promotion, brand awareness |
Language |
lv |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
15.12.2017 11:18:19 |