Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Attēlu atpazīšana un virtuālās un papildinātās realitātes lietojumi neiromarketingā
Nosaukums angļu valodā Image Recognition and Virtual and Augmented Reality Applications in Neuromarketing
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Dr. sc. ing. Egils Ginters
Recenzents Dr. sc. ing. Oksana Soško
Anotācija Bakalaura darbā ir izpētīta un analizēta informācija par attēlu atpazīšanu, virtuālo un papildināto realitāti, kā arī to pielietojumiem neiromarketingā. Darba mērķis ir ar papildinātās realitātes programmatūras rīka palīdzību demonstrēt papildinātās realitātes pielietojuma piemēru neiromarketingā un paskaidrot to, izmantojot teorētiskajā daļā iegūtās zināšanas par attēlu atpazīšanu, virtuālo un papildināto realitāti un neiromarketingu. Darba praktiskajā daļā tika izveidots prasību modelis priekš virtuālās un papildinātās realitātes programmatūras rīka, un, salīdzinot 10 dažādas programmatūras, papildinātās realitātes pielietojuma demonstrējumam tika izvēlēts Envisage Editor Pro rīks. Rezultātā tika iegūts praktisks priekšstats, kā notiek uz marķiera bāzēta attēla atpazīšana, un kā to var pielietot neiromarketingā. Darba apjoms – 50 lpp., 2 tabulas, 10 attēli un 2 pielikumi.
Atslēgas vārdi Attēlu atpazīšana, Virtuālā realitāte, Papildinātā realitāte, Neiromarketings
Atslēgas vārdi angļu valodā Image recognition, Virtual Reality, Augmented Reality, Neuromarketing
Valoda lv
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 08.06.2017 13:41:13