Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Attēlu atpazīšana un virtuālās un papildinātās realitātes lietojumi neiromarketingā |
Nosaukums angļu valodā |
Image Recognition and Virtual and Augmented Reality Applications in Neuromarketing |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Egils Ginters |
Recenzents |
Dr. sc. ing. Oksana Soško |
Anotācija |
Bakalaura darbā ir izpētīta un analizēta informācija par attēlu atpazīšanu, virtuālo un papildināto realitāti, kā arī to pielietojumiem neiromarketingā.
Darba mērķis ir ar papildinātās realitātes programmatūras rīka palīdzību demonstrēt papildinātās realitātes pielietojuma piemēru neiromarketingā un paskaidrot to, izmantojot teorētiskajā daļā iegūtās zināšanas par attēlu atpazīšanu, virtuālo un papildināto realitāti un neiromarketingu.
Darba praktiskajā daļā tika izveidots prasību modelis priekš virtuālās un papildinātās realitātes programmatūras rīka, un, salīdzinot 10 dažādas programmatūras, papildinātās realitātes pielietojuma demonstrējumam tika izvēlēts Envisage Editor Pro rīks.
Rezultātā tika iegūts praktisks priekšstats, kā notiek uz marķiera bāzēta attēla atpazīšana, un kā to var pielietot neiromarketingā.
Darba apjoms – 50 lpp., 2 tabulas, 10 attēli un 2 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Attēlu atpazīšana, Virtuālā realitāte, Papildinātā realitāte, Neiromarketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Image recognition, Virtual Reality, Augmented Reality, Neuromarketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2017 13:41:13 |