Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Attēlu atpazīšana un virtuālās un papildinātās realitātes lietojumi neiromarketingā |
Title in English |
Image Recognition and Virtual and Augmented Reality Applications in Neuromarketing |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Dr. sc. ing. Egils Ginters |
Reviewer |
Dr. sc. ing. Oksana Soško |
Abstract |
Bakalaura darbā ir izpētīta un analizēta informācija par attēlu atpazīšanu, virtuālo un papildināto realitāti, kā arī to pielietojumiem neiromarketingā.
Darba mērķis ir ar papildinātās realitātes programmatūras rīka palīdzību demonstrēt papildinātās realitātes pielietojuma piemēru neiromarketingā un paskaidrot to, izmantojot teorētiskajā daļā iegūtās zināšanas par attēlu atpazīšanu, virtuālo un papildināto realitāti un neiromarketingu.
Darba praktiskajā daļā tika izveidots prasību modelis priekš virtuālās un papildinātās realitātes programmatūras rīka, un, salīdzinot 10 dažādas programmatūras, papildinātās realitātes pielietojuma demonstrējumam tika izvēlēts Envisage Editor Pro rīks.
Rezultātā tika iegūts praktisks priekšstats, kā notiek uz marķiera bāzēta attēla atpazīšana, un kā to var pielietot neiromarketingā.
Darba apjoms – 50 lpp., 2 tabulas, 10 attēli un 2 pielikumi. |
Keywords |
Attēlu atpazīšana, Virtuālā realitāte, Papildinātā realitāte, Neiromarketings |
Keywords in English |
Image recognition, Virtual Reality, Augmented Reality, Neuromarketing |
Language |
lv |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
08.06.2017 13:41:13 |