Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Interneta pakalpojumu sniedzēja klientu attiecību pārvaldības sistēmas izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Development of ISP’s CRM System |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
N. Prokofjeva |
Recenzents |
Artjoms Sivačovs, M.sc.ing., SIA “Bilderings Pay” programmētājs |
Anotācija |
Bakalaura darba ietvaros ir izstrādāta klientu attiecību pārvaldības sistēma priekš
interneta pakalpojumu sniedzēju vajadzībām, lai ļautu uzņēmuma darbiniekiem (sistēmas
lietotājiem) operatīvi manipulēt ar uzņēmuma rīcībā esošajiem klientu datiem.
Strukturāli bakalaura darbs ir sadalīts 6 loģiskās daļās – ievadā, secinājumos un 4
nodaļās. Katrā no šīm nodaļām tiek aprakstīts viens no ievadā definētajiem uzdevumiem, kuru
kopējais mērķis ir likt sasniegt izvirzīto darba mērķi.
Pirmajā nodaļā tiek aplūkotas un izanalizētas jau tirgū pieejamās klientu attiecību
pārvaldības sistēmas, lai noteikto to sniegtās iespējas. No kurām, tad tiek formulētas
pamatprasības izstrādājamajam sistēmas prototipam.
Otrajā nodaļā tiek aprakstītas tehnoloģijas un izstrādes rīki, kuri tiks izmantoti
sistēmas prototipa izstrādē.
Trešajā nodaļā tiek definētas sistēmas prasības, kā arī tiek izveidots sistēmas
projektējums.
Savukārt, ceturtajā nodaļā, izmantojot lietotāja ceļvedi, tiek parādīta izstrādātā
prototipa funkcionalitāte.
Darba pamattekstā ir 49 lappuses, 42 attēli, 11 tabulas, 41 izmantoto literatūras avotu
un neviena pielikuma. |
Atslēgas vārdi |
Klientu attiecību pārvaldības sistēma, interneta pakalpojumu sniedzējs, PHP, Laravel |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
CRM, ISP, PHP, Laravel |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2017 13:00:53 |