Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Interneta pakalpojumu sniedzēja klientu attiecību pārvaldības sistēmas izstrāde
Nosaukums angļu valodā Development of ISP’s CRM System
Autors Sandris Truntiks
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs N. Prokofjeva
Recenzents Artjoms Sivačovs, M.sc.ing., SIA “Bilderings Pay” programmētājs
Anotācija Bakalaura darba ietvaros ir izstrādāta klientu attiecību pārvaldības sistēma priekš interneta pakalpojumu sniedzēju vajadzībām, lai ļautu uzņēmuma darbiniekiem (sistēmas lietotājiem) operatīvi manipulēt ar uzņēmuma rīcībā esošajiem klientu datiem. Strukturāli bakalaura darbs ir sadalīts 6 loģiskās daļās – ievadā, secinājumos un 4 nodaļās. Katrā no šīm nodaļām tiek aprakstīts viens no ievadā definētajiem uzdevumiem, kuru kopējais mērķis ir likt sasniegt izvirzīto darba mērķi. Pirmajā nodaļā tiek aplūkotas un izanalizētas jau tirgū pieejamās klientu attiecību pārvaldības sistēmas, lai noteikto to sniegtās iespējas. No kurām, tad tiek formulētas pamatprasības izstrādājamajam sistēmas prototipam. Otrajā nodaļā tiek aprakstītas tehnoloģijas un izstrādes rīki, kuri tiks izmantoti sistēmas prototipa izstrādē. Trešajā nodaļā tiek definētas sistēmas prasības, kā arī tiek izveidots sistēmas projektējums. Savukārt, ceturtajā nodaļā, izmantojot lietotāja ceļvedi, tiek parādīta izstrādātā prototipa funkcionalitāte. Darba pamattekstā ir 49 lappuses, 42 attēli, 11 tabulas, 41 izmantoto literatūras avotu un neviena pielikuma.
Atslēgas vārdi Klientu attiecību pārvaldības sistēma, interneta pakalpojumu sniedzējs, PHP, Laravel
Atslēgas vārdi angļu valodā CRM, ISP, PHP, Laravel
Valoda lv
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 08.06.2017 13:00:53