Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Personāžu uzvedības un animācijas skriptēšana 2D telpā |
Nosaukums angļu valodā |
Character Behavior and Animation Scripting in 2D |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
M. Kovaļovs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir veikt personāžu uzvedības un animācijas skriptēšanu 2D telpā, izveidojot 2D platformu spēles demonstrācijas versiju, izmantojot GameMaker programmatūru. Darbs rakstīts latviešu valodā uz 50 lapām 6 nodaļās, satur 32 attēlus, 4 tabulas, 5 pielikumus un 19 literatūras avotus.
Bakalaura darbā ir apskatīta 2D platformu spēļu būtība un vēsture, analizētas priekšrocības un trūkumi dažādām spēļu izstrādes platformām, apskatītas galvenās 2D platformu spēles problēmas un to risinājumi. Balstoties uz teoriju, izstrādāts spēles konceptuālais apraksts. Pēc konceptuālā apraksta izstrādātas nepieciešamās grafikas un izveidota 2D platformu spēles demonstrācijas versija GameMaker programmatūrā. Darba rezultātā ir iegūts skriptu pamats pilnas spēles izstrādei vai idejas reprezentācijai. |
Atslēgas vārdi |
personāžu uzvedība, personāžu animācija, 2D platformu spēle |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
character behavior, character animation, 2D platformer |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2017 23:23:17 |