Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
Personāžu uzvedības un animācijas skriptēšana 2D telpā |
Title in English |
Character Behavior and Animation Scripting in 2D |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
M. Kovaļovs |
Reviewer |
|
Abstract |
Bakalaura darba mērķis ir veikt personāžu uzvedības un animācijas skriptēšanu 2D telpā, izveidojot 2D platformu spēles demonstrācijas versiju, izmantojot GameMaker programmatūru. Darbs rakstīts latviešu valodā uz 50 lapām 6 nodaļās, satur 32 attēlus, 4 tabulas, 5 pielikumus un 19 literatūras avotus.
Bakalaura darbā ir apskatīta 2D platformu spēļu būtība un vēsture, analizētas priekšrocības un trūkumi dažādām spēļu izstrādes platformām, apskatītas galvenās 2D platformu spēles problēmas un to risinājumi. Balstoties uz teoriju, izstrādāts spēles konceptuālais apraksts. Pēc konceptuālā apraksta izstrādātas nepieciešamās grafikas un izveidota 2D platformu spēles demonstrācijas versija GameMaker programmatūrā. Darba rezultātā ir iegūts skriptu pamats pilnas spēles izstrādei vai idejas reprezentācijai. |
Keywords |
personāžu uzvedība, personāžu animācija, 2D platformu spēle |
Keywords in English |
character behavior, character animation, 2D platformer |
Language |
lv |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
06.06.2017 23:23:17 |