Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Interaktīvās trīsdimensiju lietotnes izstrāde un tās grafikas optimizācija |
Nosaukums angļu valodā |
Interactive 3D Application Development and Graphical Optimisation |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
K. Boločko |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbā ir izpētīta 3D grafika, modeļu poligonu skaita pieauguma sekas uz datorsistēmas veiktspēju un datorsimulāciju optimizācijas iespējas.
Darba teorētiskajā daļā tika apskatīti eksistējošie datorsimulāciju dzinēji, kā arī 3D modelēšanas vides. Vēl tika noskaidrots, kas ir poligonālas un kas parametriskas virsmas.
Darba praktiskajā daļā tika izveidota simulācija Unity dzinējā, kas ir programmēta C# valodā un tās 3D modeļi ir veidoti Blender vidē. Simulācijas mērķis ir sniegt lietotājam iespēju iedarboties uz vidi gan sadzīviskā veidā, gan destruktīvi. Tika veikti vairāki eksperimenti uz divām atsevišķām datorsistēmām, kuru mērķis bija noskaidrot vai pastāv kāda sakarība starp poligonu pieaugumu un kadru skaitu sekundē kritumu, kā arī datorsistēmas grafikas renderēšanas laika pieaugumu. |
Atslēgas vārdi |
3D GRAFIKA, OPTIMIZĀCIJA |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3D GRAPHICS, OPTIMIZATION |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.06.2017 15:37:35 |