Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Interaktīvās trīsdimensiju lietotnes izstrāde un tās grafikas optimizācija
Nosaukums angļu valodā Interactive 3D Application Development and Graphical Optimisation
Struktūrvienība 12600 Viedo datortehnoloģiju institūts
Darba vadītājs K. Boločko
Recenzents
Anotācija Bakalaura darbā ir izpētīta 3D grafika, modeļu poligonu skaita pieauguma sekas uz datorsistēmas veiktspēju un datorsimulāciju optimizācijas iespējas. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīti eksistējošie datorsimulāciju dzinēji, kā arī 3D modelēšanas vides. Vēl tika noskaidrots, kas ir poligonālas un kas parametriskas virsmas. Darba praktiskajā daļā tika izveidota simulācija Unity dzinējā, kas ir programmēta C# valodā un tās 3D modeļi ir veidoti Blender vidē. Simulācijas mērķis ir sniegt lietotājam iespēju iedarboties uz vidi gan sadzīviskā veidā, gan destruktīvi. Tika veikti vairāki eksperimenti uz divām atsevišķām datorsistēmām, kuru mērķis bija noskaidrot vai pastāv kāda sakarība starp poligonu pieaugumu un kadru skaitu sekundē kritumu, kā arī datorsistēmas grafikas renderēšanas laika pieaugumu.
Atslēgas vārdi 3D GRAFIKA, OPTIMIZĀCIJA
Atslēgas vārdi angļu valodā 3D GRAPHICS, OPTIMIZATION
Valoda lv
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 05.06.2017 15:37:35