Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language Interaktīvās trīsdimensiju lietotnes izstrāde un tās grafikas optimizācija
Title in English Interactive 3D Application Development and Graphical Optimisation
Department Viedo datortehnoloģiju institūts
Scientific advisor K. Boločko
Reviewer
Abstract Bakalaura darbā ir izpētīta 3D grafika, modeļu poligonu skaita pieauguma sekas uz datorsistēmas veiktspēju un datorsimulāciju optimizācijas iespējas. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīti eksistējošie datorsimulāciju dzinēji, kā arī 3D modelēšanas vides. Vēl tika noskaidrots, kas ir poligonālas un kas parametriskas virsmas. Darba praktiskajā daļā tika izveidota simulācija Unity dzinējā, kas ir programmēta C# valodā un tās 3D modeļi ir veidoti Blender vidē. Simulācijas mērķis ir sniegt lietotājam iespēju iedarboties uz vidi gan sadzīviskā veidā, gan destruktīvi. Tika veikti vairāki eksperimenti uz divām atsevišķām datorsistēmām, kuru mērķis bija noskaidrot vai pastāv kāda sakarība starp poligonu pieaugumu un kadru skaitu sekundē kritumu, kā arī datorsistēmas grafikas renderēšanas laika pieaugumu.
Keywords 3D GRAFIKA, OPTIMIZĀCIJA
Keywords in English 3D GRAPHICS, OPTIMIZATION
Language lv
Year 2017
Date and time of uploading 05.06.2017 15:37:35